A Facebook szállodahirdetések létrehozása első ránézésre komoly feladatnak tűnhet, hiszen egy, az átlagnál lényegesen drágább terméket (egy szállodai szobát) kell értékesítened, ráadásul arról kell meggyőznöd célközönségedet, hogy közvetlenül webhelyeden foglaljanak szállást, ne pedig egy online utazási irodán keresztül. Valóban nem kis kihívás ez, azonban kellő kitartással és némi felkészültséggel nagyon eredményes és sokszorosan megtérülő szállodahirdetéseket futtathatsz a világ legnagyobb közösségi platformján. A következőkben megnézzük, hogy hogyan!
Több vendéget szeretnél? Esetleg éppen hétköznapra? Csökkentenéd az OTA-k jutalékait? Jó lenne több rendezvény ajánlatkérés, csapatépítő tréning vagy esküvő a hoteledbe? Segítünk, méghozzá komplex megoldásokkal! Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints ide: hotel marketing tanácsadás.