Tegnap beszélgettem egy PR cég vezetőjével, ő egy érdekes dolgot mesélt nekem. Dolgozott nála egy pár fiatal gyakornok, és a Google helyett gyakran a Facebook keresőjébe írták be, amire kíváncsiak voltak. Az, hogy ez manapság általános trend-e, vagy csak ezek a gyakornokok voltak, hogy is mondjam, tudatlanok, nem tudom. De az biztos, a Facebook keresőjében jó helyen jönni előnyös dolog.
Amikor ez tudatosul egy marketingesben, a következő gondolata automatikusan az, hogy vajon hogyan lehetne optimalizálni ezekre a keresésekre – ha lehet egyáltalán. Nos, igen – de nem feltétlenül ugyanúgy, mint amikor az ember a Google-nak próbál megfelelni blogjával vagy webhelyével, elvégre amennyiben céged nevére keres rá valaki, nem valószínű, hogy sok versenytárssal kell megküzdened a kattintásokért.
A következőkben 8 rövid, de hasznos tippet sorolunk fel arról, hogy hogyan is zajlik egy Facebook oldal keresőoptimalizálása!
Ha segítséget szeretnél közösségi média marketing kommunikációdban, keress minket! Kattints ide most!