A közösségi média népszerűbb, mint valaha, azonban a népszerű platformok igencsak megnehezítették a márkák dolgát az utóbbi években: az algoritmus által kezelt organikus elérések számra egyre csökken, így egyre többen kényszerülnek fizetős hirdetésekkel láthatók maradni közönségeik előtt. Ez a jelenség első sorban a Facebookra és az Instagramra jellemző (nem meglepő módon, hiszen a két platform egy kalap alá tartozik).
Bár változatlanul állítjuk, mértük, tapasztaltuk, a keresőoptimalizálás messze több konverzióhoz vezet, mint a közösségi média marketing kampányok, a SEO jó kiegészítője lehet egy jól felépített SMM hirdetési rendszer- Bár mi organikus módon is sok embert érünk el mind az Instagramon mind a Facebookon, hirdetéseket is szívesen optimalizálunk nekik, de azt látjuk, egyre többen teszik ezt.
Persze ez heves versenyt eredményezett a hirdetők között, ezért aki érvényesülni szeretne, annak furfangosabban kell kezelnie fizetett hirdetéseit, mint korábban bármikor. Ha te is ilyen cipőben jársz, akkor cikkünkből megtudhatod, hogy hogyan hozhatod ki a legtöbbet a Facebook és Instagram hirdetésekre költött pénzedből.