Úgy érzed, nem nagyon jön konverzió közösségi média marketingedből? Hirdetsz a Facebookon, Instagramon, mégsem érkezik elég szobafoglalás? Ha te is úgy érzed, hogy a Facebookon hirdetni pénzkidobás, nem vagy egyedül. Sok hotel tulajdonos nem látja értelmét ennek a hirdetési formának, főleg azok nem, akiknél a konverziómérés pontosan mutatja, mely marketing eszközből érkeznek a szobafoglalások.
A konverziómérésről sokszor írtunk már, olvasd el ezeket a cikkeket, mielőtt tovább lépsz, ha nem tudod, mi az:
- A konverziós arány optimalizálása – avagy hogyan mérd marketing eszközeid eredményesség
- Hogyan lesz a marketingre fordított pénzből vásárló? Megmutatjuk!
- A marketing lényege az eladás. Te méred, mi mennyi vásárlót hoz?
Ha te is olyan marketing kommunikációt szeretnél, melynek célja a konverziók növelése, keress meg minket! Kattints ide!
Megjegyezzük, kutatásaink és hotel marketingben eltöltött hosszú évek alatt szerzett tapasztalataink alapján a leginkább költséghatékony online marketing eszköz a jól keresőoptimalizált weboldal. Ez nem jelenti azt, hogy a közösségi média marketingből nem szerezhet egy hotel, egy szálloda jó áron konverziókat, éppen ezért érdemes itt is belemenni a részletekbe.
A több mint kétmilliárd aktív felhasználóval rendelkező közösségi média óriás az utóbbi évek során egyre komolyabb hangsúlyt fektet hirdetési rendszere fejlesztésére, ami újabb és újabb lehetőségeket jelent a cégek, köztük természetesen a szállodák számára is.
A Facebook nemrégiben elérhetővé tette a dinamikus utazási hirdetéseket, amelyek számos új célzási opciót kínálnak, és kifejezetten szállodáknak készültek. A rengeteg új célzási lehetőséget elnézve nem csoda, hogy az online marketingesek közel 96%-a állítja, hogy a Facebook biztosítja a legjobb megtérülési arányt az összes közösségi hálózat közül.
Ha egészen eddig hanyagoltad a Facebook által kínált hirdetési funkciót, vagy nem tudod, hogy hogyan kezdd el használni, akkor olvasd át a következő tippeket, amik garantáltan segítenek majd megtalálni a helyes irányt!