Gyakran beszélünk róla, hogy mennyire fontos is a SEO, ha szeretnéd felhívni magadra célközönséged figyelmét. Kétségtelenül a keresőotimalizálás a éeghatékonyabb online marketing eszköz, ezt gyakorlatban tapasztaljuk. Aki mást állít, az nem tudja használni a SEO-t. Általában közösségi médiával foglalkozó, a keresőoptimalizáláshoz nem értő marketingesek állítják ezt. Mi komplex marketing ügynökségként minden eszközt használunk, tudjuk, minek mi a helye és szerepe.
Szóval a SEO a legfontosabb, de mi jön utána? Na most már beszélhetünk a közösségi média marketingről! Valamivel okot kell adnod az embereknek, hogy megőrizzék márkád iránti érdeklődésüket, és egyből téged keressenek fel, ha szükségük van valamire.
Itt lép a színre egy közösség felépítése. Egy olyan teret kell biztosítanod, amelyben ideális közönséged tagjai veled és egymással is kapcsolatba léphetnek. Egy erős közösség arra készteti az embereket, hogy rákeressenek márkádra, és az AI korában ez bizony aranyat ér.
Szóval hogyan segíthet a Facebook egy ilyen márkahű közösség felépítésében?