Egy igényes webhely kialakítására nem költségként, hanem befektetésként kell tekinteni, hiszen ez minden online tevékenység központja egy egészségügyi cég vagy orvosi praxis számára. A legtöbb beteg és más egészségügyi ügyfél a Google-on keresztül keres magának megoldásokat problémáira, egy jól optimalizált webhely pedig segíthet a legelső találatok között megjelenni ezekre a keresésekre.
Lássuk tehát, hogy mi mindent érdemes tudni az egészségügyi webdesignról, és arról, hogy hogyan válassz megfelelő ügynökséget erre!
Egyáltalán miért kell webdesign ügynökséget alkalmazni az egészségügyi webhely elkészítésére?
A helyzet az, hogy sok lehetséges páciens számára webhelyed teszi majd az első benyomást praxisodról vagy cégedről. Fontos tehát, hogy webhelyed modernnek és naprakésznek látszódjon, és azt a professzionalizmust türközze, amelyet egészségügyi szakemberként is kínálsz ügyfeleidnek vagy pácienseidnek.
Vannak olyan webdesign és marketingügynökségek, amelyek többek között egészségügyi webhelyekre is szakosodtak az évek, vagy évtizedek során, és egy ténylegesen praxisodra szabott designt kínálhatnak számodra. Egyes ügynökségek ezek mellé technikai és tartalmi optimalizálást is vállalnak, ami lehetővé teszi, hogy minél több páciens találjon rá webhelyedre, miközben az interneten keresgél megoldásokat problémáira.
Amikor aztán egy páciens megérkezik webhelyedre, nem csak elérhetőségeidre kíváncsi azon. Sokan tudni akarják azt is, hogy egész pontosan mivel foglalkozol, látni akarják a referenciáidat is, vagy épp webhelyed tudástárából próbálják megállapítani, hogy milyen egészségügyi problémával néznek szembe. Egy igazán jó egészségügyi webhely kellő információt kínál valamennyi ilyen páciensnek, hogy azok eldönthessék, érdemes-e felvenniük a kapcsolatot az adott praxissal/céggel, vagy sem.
Az ügynökségválasztás szempontjai
Egészségügyi grafikák
A különféle grafikák, főképp az illusztrációk egy egészségügyi webhely esszenciális elemei. Érdemes egy olyan ügynökséget választani, amely a praxisodhoz kapcsolódó egészségügyi grafikákat is kínál webhelyed designjába (és egyéb online felületeidre is). Ezek az illusztrációk nem csak esztétikailag vonzóbbá teszik majd egészségügyi webhelyedet, hanem arról is tájékoztatják az odalátogatókat, hogy milyen szolgáltatásokat kínál céged vagy praxisod.
Ne felejtsd el, hogy webhelyed designja fontos szerepet játszik abban, hogy látogatóid téged választanak-e, vagy visszafordulnak a keresőbe, hogy máshol nézelődjenek tovább.
Egészségügyi fotók
A fotókra nem feltétlenül csak azért van szükség, hogy esztétikailag vonzóbbá tegyék webhelyedet. Egy egészségügyi praxis például ezeken keresztül mutathatja be, hogy milyen látványos eredményeket képes elérni (gondolunk itt például fogorvosokra vagy plasztikai sebészekre). Az előtte/utána képek nagyon meggyőzőek lehetnek a döntésképtelen páciensek számára.
Nem árt tehát, ha olyan ügynökséget választasz, ami segít beépíteni ezeket a képeket egészségügyi webhelyed designjába.
A webdesign-ügynökség kiválasztásának fontos kérdései
Amikor egy webdesignt kínáló céget keresel egészségügyi webhelyet elkészítésére, érdemes 2-3 opcióra szűkíteni a lehetőségek listáját, majd részletesebben is utánanézni ezeknek az ügynökségeknek.
Mindenképpen érdemes például felkeresni azokat a praxisokat és cégeket, amelyek korábban már igénybe vették a szolgáltatásaikat, és feltenni nekik néhány kérdést:
• Elégedett volt a praxis/cég az ügynökség szolgáltatásaival?
• Eleget tettek az ügyfél kéréseinek?
• Gyorsan biztosította az ügynökség a megbeszélt szolgáltatásokat a megegyezés létrejöttét követően?
• Dolgozna-e a praxis/cég újra ezzel az ügynökséggel, illetve ajánlaná-e másoknak is?
A fenti kérdésekre választ kapva nem lesz nehéz egyetlen ügynökséget kiválasztani, amit aztán meg is kereshetsz kéréseddel.
Mi az ára egy egészségügyi webdesign ügynökségnek?
Ez kétségtelenül fontos szempont, azonban egyértelmű válasz természetesen nincs rá. Egyes cégek egyszeri összeget kérnek szolgáltatásaikért, míg mások havidíjas modellben kínálják szolgáltatásaikat. Fontos azonban észben tartani, hogy webhelyed egy 24/7 működő online hirdetési felület saját praxisod vagy márkád számára, ami folyamatos karbantartásra, frissítésekre és modernizálásra szorul majd, így érdemes hosszútávra tervezni vele!
Online marketing
Miután webhelyed elkészült, megfelelő tartalmakkal kell feltöltened azt a SEO érdekében, vagyis hogy minél több páciens találhasson rá, amikor releváns témákra keres az interneten (pl. a Google-on).
Egy igazán jó webdesign és marketingügynökség nem csak elkészíti webhelyedet, hanem ezzel együtt lehelyezi a SEO és a technikai optimalizálás alapjait, majd hozzálát a releváns tartalmak feltöltéséhez. Ezek a tartalmak lesznek azok, amelyeken keresztül leendő pácienseid rátalálhatnak majd webhelyedre az interneten.
A SEO-n kívül persze más online marketingtechnikákat is alkalmazhatnak, úgymint fizetett (PPC) hirdetéseket, email marketinget, közösségi média marketinget, és így tovább – mindezt webhelyed és praxisod népszerűsítésére.
Rengeteg olyan céget találsz, ami webdesignt, vagy részleges marketinget, optimalizálást kínál egészségügyi webhelyed számára, de csak nagyon kevés van, ami az „elejétől a végéig” egy teljes csomagot biztosít. Egy ilyen cégre lesz szükséged, ha azt akarod, hogy webhelyed az első sor kód megírásától kezdve egy átfogó marketingstratégia szerint készüljön el, és működjön a későbbiekben!
Válassz minket, hiszen nálunk mi nem csak a weboldal kialakításában és megvalósításában segítünk, hanem a teljesn online marketing stratégiádat megtervezzük és csapatunk folyamatosan rendelkezésedre fog állni! Kérd egészségügyi marketing ügynökségünk segítségét az alábbi űrlap kitöltésével!