Az email marketing már évek óta az egyik leghatékonyabb marketing forma. Igen, jól olvastad – annak ellenére, hogy a kommunikáció első sorban chat alkalmazásokban történik, az emailek még mindig messze ezek előtt járnak, ha az ügyfelek eléréséről és konverziójáról van szó.
Ez annak köszönhető, hogy az email egyrészt régebb óta van jelen, másrészt pedig sokkal nagyobb valószínűséggel találhatsz rá olyan ügyfelekre, akik érdeklődnének kínálatod iránt.
Szép és jó – azonban kevesen veszik figyelembe (még a tapasztaltabb marketingesek közül is), hogy az emailekre szigorú szabályok vonatkoznak. A jó hír az, hogy ezen szabályok betartásával a címzettek számára is sokkal barátságosabbá teheted emailjeidet.
Szeretnél Te is időben felkészülni a legnagyobb trendekre, vagy úgy érzed, a jelenleginél jobban is kiaknázhatnád az online marketing lehetőségeit? Tanfolyamaink pontosan ebben segítenek, tudj meg többet róluk ITT!