Az e-mail címek listája, a feliratkozók adatai a legnagyobb kincs, amellyel egy blog vagy egy online vállalat rendelkezhet. Az eladásaid listáját gyakorlatilag ők vezetik: a feliratkozóiddal sokkal könnyebb kiépíteni a kapcsolatot, könnyebb belőlük visszatérő forgalmat generálni és fizető vásárló is belőlük lesz a leggyakrabban a sima látogatókkal szemben. Éppen ezért nagyon fontos, hogy tudd, hogyan bővítheted a listád!
Amíg a közösségi média folyamatosan változó tendenciákat mutat, és más marketing csatornák is hullámzanak néha, az e-mail marketing az egyetlen, ami szinte folyamatosan, stabil sikereket mutat. Nézzünk egy kis statisztikát:
- A 15 éven felüli online ügyfelek 66%-a intéz valamilyen vásárlást marketing e-mailek eredményeképp
- az ügyfelek 91%-a ellenőrzi az e-mailjeit legalább napi egy alkalommal
- A mobilon történő vásárlások 70%-a valamilyen promóciós e-mail alapján történik
Szóval, hogyan használhatod ki Te is ezt?