Célozz meg keveseket, és érj el tömegeket: a Coca Cola új reklámja, amelyet csak színvakok láthatnak!
Látod, mi szerepel az oldalt látható képen? El is tudod olvasni? Akkor Te azon kevesek közé tartozol, akik láthatják, és értik a Coca Cola új reklámját - és a világ azon 5%-ába tartozol, aki színtévesztő.
A híres üdítőital gyártó új dobása éppen ezt célozta meg: úgy szerettek volna elérni tömegeket, hogy csupán néhány embert céloztak meg legújabb kampányukban Dániábában. A kihelyezett plakátok egy hétköznapi ember számára ugyanis értelmezhetetlenek, míg egy színvakságban szenvedő el tudja olvasni az üzenetet: a Life feliratot.
Coca Cola Life - kreatív reklám, színvakoknak
Brian Orland, az ötlet egyik partnere úgy nyilatkozott, a cél éppen ez volt: sokak kíváncsiságát felkelteni, míg az üzenetet valójában nagyon kevesen érthetik. Elmondása alapján a kampány sikeres volt: a kíváncsiság sokakban győzött, és hosszasan keresték a plakát értelmét.
Az új, állítólag egészségesebb összetevőkkel rendelkező Coca Cola Life körül nyugaton már egyébként is sokkal nagyobb az érdeklődés, de a kampány Dániában minden eddiginél nagyobbat szólt a termékkel kapcsolatban: a 10 és 60 év közötti dán lakosság mintegy 17%-át elérték!