Nehéz lenne azt mondani, hogy az AdWords nem fejlődik. Ami nemrég még egyértelmű volt, manapság már lehet, hogy még az AdWords profik számára is újnak és zavarosnak hat. Akinek semmilyen tapasztalata sincs a témában és csak most kezd ismerkedni vele, annak sok mindent kell bepótolnia, hogy fel tudja venni a versenyt a konkurenciával 2013-ban. Segítünk eligazodni az AdWordsben!
Régebben mindenkinek könnyebb volt az online reklámozás. Csak kiválasztottuk a megfelelő kulcsszavakat, megfelelő mennyiségű pénzösszeget fizettünk azok megjelenéséért, és már csak jobb reklámszövegeket kellett írnunk a konkurenciánál. Manapság azonban az, aki nem ért kellően ehhez az egyébként kiváló hirdetési rendszerhez, nagyon sok pénzt kidobhat az ablakon. Az Adwords hirdetések optimalizálásával akár 30-80%-al is nőhet hirdetéseid hatékonysága. Mi legalábbis ezt tapasztaltuk. Érdemes az Adwords hirdetéseket a Facebook hirdetéseivel is kombinálni, hiszen más szegmenst érhetsz el velük! De térjünk vissza a hatékony AdWords hirdetéshez!
A következő dolgokkal kell tisztában lenned a sikeres AdWords kampányokat illetően:
- AdWords Ad Extensions – AdWords pluginek
- AsWords Match Types
- Negatív kulcsszavak listája
- Adwords Remarketing
- Terméklistás reklámok
- Licit beállítások
- Mobilra célzott reklámok
Felejtsd el az AdWordsöt magában, gondolkodj komplex online marketingen! 1.2 millió Facebook rajongó kezelése, egyetemi és gyakorlati kutatási munka és annak tapasztalatai, több, mint 200 kis- és középvállalat, 10 multi és 15 év tapasztalatával vállaljuk online marketinged felfuttatását. Kérd ajánlatunkat itt most!
Egy oldalt a keresőoptimalizáltság szempontjából befolyásoló tulajdonságok
Azok, akik már régóta benne vannak az AdWords világában, már sok húzást eltanulhattak belőle, és már valószínűleg azt is tudják, hogy melyek azok a dolgok, amik működnek.
Azok, akik még újak, kérdőn nézhetnek saját reklámjaikra, és csodálkozhatnak, hogy versenytársaik reklámjai miért jobbak:
- Miért nem jelennek meg reklámjaim mellett Google+ kommentek?
- Miért nincs Google Maps térkép reklámom mellett?
- Mások hogyan tudnak olyan sok pénzt fizetni a jobb pozícióért?
Ilyen és ehhez hasonló kérdések merülhetnek fel benned is. Ahhoz, hogy sikeres reklámokat tudj létrehozni, legalább ezeknek a kérdésekre tudnod kell a választ. Tudnod kell, hogyan használd ezeket az eszközöket, és azt is, hogy neked mi a jó.
Egyedül a világ ellen
Az a belépő szintű tudás, amellyel versenybe szállhatsz, sajnos egyre bonyolultabb.
Amikor belépsz az AdWords világába, mindenképp szerezz tapasztalt segítséget, különben igen nehéz helyzetben fogod találni magad.
Olyan ez, mintha egyedül harcolnál egy hadsereg ellen. Amíg nem te vagy Rambo, nem lesznek túl jó esélyeid. Az AdWords egyik legnagyobb hátrány, hogy amíg nem szereztél benne kellő tapasztalatot, lehet, hogy nem is tudod, hogy veszteségesen csinálod.
Az új reklámozók azt hihetik az átkattintások számából, hogy jól csinálják azt, amit csinálnak, de közben lehet, hogy szép lassan elúszik a pénzük a haszon nélkül. Ilyenkor már lehet, hogy túl késő, és inkább felhagynak az AdWords-szel, és soha többet nem nyúlnak hozzá.
A profi segítség fontosabb, mint valaha!
A kis- és középvállalkozások kerültek a legrosszabb helyzetbe az AdWords változásai miatt, és valószínűleg ők találják meg legnehezebben a számukra szükséges ügynökséget.
Ebben segít a Google AdWords
Premium
Partnership, ami a legjobb ügynökségek listáját tartalmazza. Ez persze nem azt jelenti, hogy csak a listán szereplő ügynökségek a jók, természetesen jó páran lemaradtak róla.
A lista szinte kizárólag a világ legnagyobb ügynökségeit tartalmazza, akik a Google termékeit kínálják nagyjából 1000 KKV-nak. A Google ezért adott zöld utat ezeknek az ügynökségeknek, hogy a KKV-k könnyebben léphessenek be az AdWords világába rajtuk keresztül.
Idővel kiderül, hogy mennyire hasznos ez a húzás a Google-től.
Megfelelő oktatás az új reklámozóknak
Az egyik legnagyobb pozitívum a Google-lel kapcsolatban, hogy egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek AdWords termékeik minőségére. A súgóközpontjuk igen nagy változásokon esett át, így sokkal jobban segíti mások munkáját is.
Persze sohasem fognak teljes körű oktatásban részesíteni, nem fogod megtudni a nagy titkokat, mert az AdWords sokkal több, mint a mögötte lévő
algoritmus. Hiába ismered az algoritmus miértjeit, itt ennél sokkal többről van szó.
Ha reklámjaid minősége eléri a 10/10-es pontszámot, akkor is jó reklámszövegeket kell írnod, amik átkattintásra ösztönzik az embereket.
Az AdWordsben való hirdetésfeladást nem elég pontról pontra ismerni, meg kell tanulni annak működését, a célcsoport fejével kell gondolkodni. Használata már nem olyan egyszerű, mint eddig volt, nincsenek már filléres kulcsszavak. Kemény és kitűnő munka szükséges a kívánt eredmények eléréshez.