Az elmúlt évek során a technológia exponenciális fejlődést mutatott, amit életünk minden területén tapasztalhattunk. Ezek a változások kihatottak többek között a tartalommarketingre is. Manapság máshogyan készítjük el, terjesztjük és fogyasztjuk az interneten elérhető tartalmakat, amelyekből napról-napra több áll a rendelkezésünkre.
Nem csak a most felnövő generáció képviselői között terjedtek el az okostelefonok. Már azok is okoskészülékeikhez fordulnak, akik egykor újságokból és televíziós híradókból értesültek a legfrissebb hírekről. Jó eséllyel te is éppen egy okostelefonról, vagy táblagépről olvasod ezeket a sorokat egy vonatút során, vagy egy kávézóban üldögélve.
Nem érdemes tovább ragozni tehát, hogy a marketingesek számára létfontosságú lépést tartani a technológia rohamosan fejlődő világával, de lehetetlen (és felesleges is) minden újdonságot figyelemmel követni és átvenni. Melyek tehát azok a technológiai trendek, amelyek 2018-ban megmozgatják majd a marketing világát? Lássuk őket!