Egyszer egy barátom, megkérdezte tőlem, mondjam meg, ha csak egy valamire költhetne a marketing eszközök közül, mit tanácsolnék, mi legyen az. Egyből rávágtam: A tartalommarketing! Ha minden nap, vagy amennyit csak tudsz, írsz valamit, ami a potenciális vevőidet érdekelheti, már nyert ügyed van.
Valójában azonban a tartalommarketing még akkor is komoly feladatnak bizonyul, ha tudod, hogy mit csinálsz. Miért éri meg tehát foglalkozni vele?
Ha nemzetközi példákat nézünk, akkor kiemelkedő, hogy a Distribution nevű cég 2000 százalékos forgalom és 40 százalékos bevétel gyarapodást volt képes elérni vele. A Qualtrics 2 500 potenciális ügyfelet volt képes bevonzani fejenként mindössze 1,30 dollárnyi konverziós költséggel. A Kraft befektetésarányos megtérülése négyszer nagyobb volt, mint minden más alkalmazott technikájuk esetén. De ha azt vesszük, hogy alapvetően a Marketing Professzorok is ezt az eszközt használja egyedül, akkor ez is egy közvetlen bizonyíték lehet. Sokan posztolnak arról, hogy milyen sikeresek a keresőoptimalizálás, a SEO területén, mi mindig az első 5 között vagyunk ezekre a szavakra is, pedig külön a keresőoptimalizálással nem is foglalkozunk…
Az alábbiakban összefoglaljuk, hogy egy kis költségvetéssel hogyan érhetsz el kiváló eredményeket céged vagy vállalkozásod számára.