Marketingesként bizonyára veled is megesett már, hogy egyszerre sok projektet vállaltál magadra, és így figyelmednek is többfelé kellett szakadnia. Ilyenkor hajlamosak vagyunk magukra hagyni az olyan dolgokat, amik jól működnek, hogy több időnk maradjon stratégiánk más területeivel foglalkozni. Azonban ez könnyedén elkényelmesedéshez vezethet, és hirtelen azon kaphatjuk magunkat, hogy egy sokáig megbízható taktika vagy módszer mára már nem hogy kiment a divatból, hanem konkrétan „szabályellenessé” is vált (elég csak a kulcsszóhalmozásra gondolni a keresőoptimalizálásban).
Hogy stratégiáid versenyképesek maradhassanak, és pozitív eredményeket mutathass fel ügyfeleidnek, naprakész kell légy az aktuális marketingtrendek terén. Az alábbiakban öt olyan irányzatot gyűjtöttünk össze, amiket minden B2B marketingesnek érdemes kipróbálnia 2019-ben!