Biztosan veled is előfordult már, hogy nem tudtál dönteni két termék, szolgáltatás, étterem, szálloda, stb. között, ezért kikérted ismerőseid véleményét, vagy hosszasan olvasgattad a két opcióra érkezett online értékeléseket, mielőtt egyikbe vagy másikba szórtad volna a pénzedet.
A marketingben ez utóbbi kifejezetten fontos (nem a pénzszórás) – rettenetesen sokat dobhat márkád hírnevén (és ezzel az értékesítések számán), ha a fogyasztók pozitív dolgokat áradoznak rólad az interneten.
Közvetlen kapcsolatban állnak ezzel a ténnyel az ügyfelek, fogyasztók, követők, stb. által készített tartalmak, amelyeket egyre több márka ösztönöz és használ fel célközönségük érdeklődésének felkeltésére és figyelmük megragadására. Az ilyen tartalmak bizonyítottan növelik az organikus webhelyre érkező forgalom mennyiségét, a webhelyen töltött időt, az ügyfélmegtartási arányokat és mindezeknek köszönhetően természetesen az értékesítések számát is.
Nem kétség tehát, hogy a vevő/vendég véleményeket, tartalmakat megéri használni. De hogyan? Jó kérdés! A válaszokat az alábbi öt pontban összefoglalva olvashatod.