Könnyen lehet, a számoknak nem sok jelentőségük van. Biztosra nem mehetünk akkor sem, ha hirdetésünket 3-szor 7-szer vagy éppen 20-szor látták. Az emberek vásárlási döntéseiket sokszor már csak akkor hozzák meg, amikor „ég a ház”. És hogy ez mikor fog bekövetkezni, lehetetlen megjósolni. Még nem sikerült bebizonyítani, hogy a marketingesek képesek befolyásolni a döntés meghozásának időpontját.
A marketingesek attól a ponttól kezdhetik learatni munkájuk gyümölcsét, amikor is a célközönségük kezd kilépni a komfortzónájából. Közeleg a bizonyos esemény, asztalt kell foglalni egy vacsorához, közeleg a jó idő, tönkrement, meghibásodott stb. Online marketingesként a vásárlási döntés meghozása előtt az a feladatunk, hogy a fogyasztóknak hasznos, érdekes és minőségi tartalmakat nyújtsunk vásárlási fázisuknak megfelelően. A minőségi tartalmakon keresztül keltjük fel a figyelmet és mélyítjük a felhasználók és a cég közötti kapcsolatot.
A ma marketingesének lassan megszámlálhatatlan lehetősége nyílik arra, hogy a legváltozatosabb módokon és eszközökkel mindig a vásárlók szeme előtt legyen és ezáltal megkerülhetetlenné váljon amikor döntési fázisba érkezik.