Mi az a szállás marketing audit?
A digitális marketing audit egy mélyreható elemzés, amely sok adatot foglal magában, amelyet aztán rendszereznek, és következtetések és releváns ajánlások megfogalmazására használnak fel. Egy ilyen audit során a szállodád digitális marketingtevékenységeinek különböző aspektusait vizsgálják meg. Ez lehetővé teszi, hogy ne kapj adatbénulást egy végtelen számú oldalas dokumentum kézhezvétele után. Éppen ellenkezőleg, az auditból származó adatok könnyen megemészthetők, megérthetők és megvalósíthatók. A szálloda digitális marketingjére vonatkozó adatok, valamint jelenlegi és múltbeli teljesítménye mellett részletes versenytárs elemzés is helyet kapott. Lehetővé teszi a szállodák számára, hogy lássák, hogyan teljesítenek marketing erőfeszítéseik, és mire készülnek a versenytársaik.
Milyen típusú szállás marketing auditokat ajánlhat egy marketing ügynökség?
SEO audit + versenytárs elemzés
Az ilyen típusú audit rávilágít arra, hogy a keresőoptimalizálási erőfeszítéseid hogyan hatnak az üzletre, miközben feltárja az elszalasztott lehetőségeket a kulcsszavak és az optimalizálás terén. Azt is bemutatja, hogyan állsz a versenytársakkal szemben a kulcsszavak alapján, és olyan értékes SEO stratégiákat javasol, amelyeket saját szállodádban alkalmazhatsz. Ezenkívül ellenőrzik webhelyed technikai oldalát a sebesség, hozzáférhetőség és teljesítmény szempontjából, kiemelve a javítandó hibákat vagy problémákat.
PPC audit + versenytárs elemzés
A PPC auditok áttekintik fizetett hirdetéseid teljesítményét, valamint a Google AdWords aktuális beállításait. Ez az audit feltárja a beállításokon belüli hibákat és elszalasztott lehetőségeket. Az audit során kapott információk és javaslatok segítenek még jobban optimalizálni hirdetéseid teljesítményét, miközben biztosítják, hogy PPC-költségkereted a lehető legjobb módon legyen felhasználva.
Weboldal teljesítmény és felhasználói élmény elemzése + versenytársak áttekintése
A webhely- és felhasználói élmény-audit értékes betekintést nyújt webhelyed teljesítményébe, feltárva minden olyan kritikus hibát, amely akadályozhatja a felhasználói élményt és a hozzáférhetőséget. Az ilyen típusú audit útmutatást tartalmaz a hibák megoldásának módjairól, és felülvizsgálja a versenytársak webhelyeit is, hogy megnézze, kimarad-e olyan kulcsfontosságú elem, amely feldobhatja webhelyed, növelheti a foglalások számát, és általánosságban jobb élményt nyújthat a potenciális vendégeknek.
Közösségi média audit + versenytárs elemzés
A közösségi média audit mély és betekintést nyújt a közösségi médiában végzett tevékenységeid, tartalmaid és stratégiáid teljesítményébe és hatékonyságába. Javaslatokat is ad arra vonatkozóan, hogy mit lehet hozzáadni tartalmi stratégiádhoz, valamint áttekinti néhány kiválasztott versenytársadat, és hogy ők hogyan bánnak a közösségi oldalaikkal.
3 ok, amiért szükség lehet egy szállás marketing auditra
1. Segít megbizonyosodni arról, hogy az erőfeszítéseid a megfelelő helyen vannak
Digitális marketingtevékenységed auditálásával megtudhatod, mely csatornák teljesítenek jól, és melyek igényelnek további figyelmet, vagy egyáltalán nem érik meg az idődet. A legjobban teljesítő csatornák meghatározásával javaslatokat kapsz a további optimalizálási módokra.
2. Az auditok rávilágítanak minden olyan mögöttes problémára, amely hátráltathatja a digitális marketing erőfeszítéseidet
Egy audit rávilágíthat minden olyan mögöttes problémára, amely megnehezíti a digitális marketing erőfeszítéseid teljes potenciáljának kiaknázását. A fontos hibák és problémák kiemelésével, valamint a megoldásokhoz adott útmutatással kiküszöbölhetők azok a háttérben meghúzódó akadályok, amelyek hátráltatják a digitális marketing tevékenységedet, sőt, a felhasználói élményt is.
3. A versenytárs elemzés kiaknázatlan lehetőségeket tár fel
Mindig jó tudni, hogy versenytársaid mit csinálnak, ha előrébb akarsz maradni. Főleg, ha arról van szó, hogy megértsd, milyen kulcsszavakra fókuszálnak, és milyen tartalmat kínálnak a potenciális vendégeknek, legyen szó hirdetésszövegről, SEO oldalakról, blogokról vagy közösségi média tartalomról. Mindezek a versenytárs-alapú betekintések információkat és befolyást adnak, amelyekkel javíthatod saját stratégiádat.
A Marketing Professzorok 2013 óta folyamatosan dolgoznak hotelekkel és szállásokkal. Kérj tőlünk segítséget, hogy szálláshelyed digitális marketingje a lehető legjobb legyen!