AMP - Tudd meg, miért fontos a szállás marketing audit a sikeres digitális marketinghez! Fedezd fel a leghatékonyabb stratégiákat és előzd meg versenytársaidat.

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

3 legfontosabb ok, amiért a hotelednek szüksége van egy szállás marketing auditra
2024/06/29
Novák Anna

A szállodák digitális marketingjében könnyű elveszni a sok lehetőség között, mint a hirdetések, SEO, közösségi média és e-mail marketing. A marketingeseknek biztosnak kell lenniük abban, hogy ezek a tevékenységek tényleg működnek. A digitális marketingelemzés segít kideríteni, mi működik jól és mi nem. Ebben segítenek a szállás marketing auditok, amelyek értékes információkat adnak.

KÖVESS MINKET

FACEBOOKON

 

Mi az a szállás marketing audit?

 

A digitális marketing audit egy mélyreható elemzés, amely sok adatot foglal magában, amelyet aztán rendszereznek, és következtetések és releváns ajánlások megfogalmazására használnak fel. Egy ilyen audit során a szállodád digitális marketingtevékenységeinek különböző aspektusait vizsgálják meg. Ez lehetővé teszi, hogy ne kapj adatbénulást egy végtelen számú oldalas dokumentum kézhezvétele után. Éppen ellenkezőleg, az auditból származó adatok könnyen megemészthetők, megérthetők és megvalósíthatók. A szálloda digitális marketingjére vonatkozó adatok, valamint jelenlegi és múltbeli teljesítménye mellett részletes versenytárs elemzés is helyet kapott. Lehetővé teszi a szállodák számára, hogy lássák, hogyan teljesítenek marketing erőfeszítéseik, és mire készülnek a versenytársaik.


Milyen típusú szállás marketing auditokat ajánlhat egy marketing ügynökség?


SEO audit + versenytárs elemzés


Az ilyen típusú audit rávilágít arra, hogy a keresőoptimalizálási erőfeszítéseid hogyan hatnak az üzletre, miközben feltárja az elszalasztott lehetőségeket a kulcsszavak és az optimalizálás terén. Azt is bemutatja, hogyan állsz a versenytársakkal szemben a kulcsszavak alapján, és olyan értékes SEO stratégiákat javasol, amelyeket saját szállodádban alkalmazhatsz. Ezenkívül ellenőrzik webhelyed technikai oldalát a sebesség, hozzáférhetőség és teljesítmény szempontjából, kiemelve a javítandó hibákat vagy problémákat.


PPC audit + versenytárs elemzés


A PPC auditok áttekintik fizetett hirdetéseid teljesítményét, valamint a Google AdWords aktuális beállításait. Ez az audit feltárja a beállításokon belüli hibákat és elszalasztott lehetőségeket. Az audit során kapott információk és javaslatok segítenek még jobban optimalizálni hirdetéseid teljesítményét, miközben biztosítják, hogy PPC-költségkereted a lehető legjobb módon legyen felhasználva.


Weboldal teljesítmény és felhasználói élmény elemzése + versenytársak áttekintése


A webhely- és felhasználói élmény-audit értékes betekintést nyújt webhelyed teljesítményébe, feltárva minden olyan kritikus hibát, amely akadályozhatja a felhasználói élményt és a hozzáférhetőséget. Az ilyen típusú audit útmutatást tartalmaz a hibák megoldásának módjairól, és felülvizsgálja a versenytársak webhelyeit is, hogy megnézze, kimarad-e olyan kulcsfontosságú elem, amely feldobhatja webhelyed, növelheti a foglalások számát, és általánosságban jobb élményt nyújthat a potenciális vendégeknek.


Közösségi média audit + versenytárs elemzés


A közösségi média audit mély és betekintést nyújt a közösségi médiában végzett tevékenységeid, tartalmaid és stratégiáid teljesítményébe és hatékonyságába. Javaslatokat is ad arra vonatkozóan, hogy mit lehet hozzáadni tartalmi stratégiádhoz, valamint áttekinti néhány kiválasztott versenytársadat, és hogy ők hogyan bánnak a közösségi oldalaikkal.


3 ok, amiért szükség lehet egy szállás marketing auditra 


1. Segít megbizonyosodni arról, hogy az erőfeszítéseid a megfelelő helyen vannak


Digitális marketingtevékenységed auditálásával megtudhatod, mely csatornák teljesítenek jól, és melyek igényelnek további figyelmet, vagy egyáltalán nem érik meg az idődet. A legjobban teljesítő csatornák meghatározásával javaslatokat kapsz a további optimalizálási módokra.


2. Az auditok rávilágítanak minden olyan mögöttes problémára, amely hátráltathatja a digitális marketing erőfeszítéseidet


Egy audit rávilágíthat minden olyan mögöttes problémára, amely megnehezíti a digitális marketing erőfeszítéseid teljes potenciáljának kiaknázását. A fontos hibák és problémák kiemelésével, valamint a megoldásokhoz adott útmutatással kiküszöbölhetők azok a háttérben meghúzódó akadályok, amelyek hátráltatják a digitális marketing tevékenységedet, sőt, a felhasználói élményt is.


3. A versenytárs elemzés kiaknázatlan lehetőségeket tár fel


Mindig jó tudni, hogy versenytársaid mit csinálnak, ha előrébb akarsz maradni. Főleg, ha arról van szó, hogy megértsd, milyen kulcsszavakra fókuszálnak, és milyen tartalmat kínálnak a potenciális vendégeknek, legyen szó hirdetésszövegről, SEO oldalakról, blogokról vagy közösségi média tartalomról. Mindezek a versenytárs-alapú betekintések információkat és befolyást adnak, amelyekkel javíthatod saját stratégiádat.


A Marketing Professzorok 2013 óta folyamatosan dolgoznak hotelekkel és szállásokkal. Kérj tőlünk segítséget, hogy szálláshelyed digitális marketingje a lehető legjobb legyen!

hotel marketing Marketing stratégia Online marketing vendéglátás és turizmus marketing

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mond el mennyire!

Szavazatok száma: 4

Átlagos értékelés: 4.3




Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2024.12.31-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.

*egy éves megrendelés esetén


Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.