Kerüld a kulcsszóhalmozást
A kulcsszóhalmozás az, amikor túl sűrűn használod azt a kulcsszót tartalmadban, amire rangsorolni szeretnél. Ez gyakran értelmetlen vagy erőltetett mondatokat eredményezhet, mert első sorban arra törekszel, hogy minél többször elhelyezhesd az adott kifejezést a jobb rangsorolás érdekében. A Google és más keresőmotorok természetesen ismerik ezt a trükköt, és nem nézik jó szemmel. Mi több, a felhasználók számára is zavaróvá válhat, ha minden második mondatodban ugyan azzal a kifejezéssel találkoznak.
Ne vásárolj linkeket
A linkek fontosak az előkelő rangsoroláshoz, de a Google irányelvei szigorúan tiltják a visszahivatkozások vásárlását. Ha lebuksz egy keresőmotor előtt, akkor akár teljesen el is távolíthatja webhelyedet a keresőtalálati oldalairól. Ne kockáztass – ne vásárolj linkeket.
Ne bízz azokban az ügynökségekben, amik azonnali eredményeket ígérnek
Webhelyed jelenlegi állapotától függően a szállodai SEO eredményeire gyakran heteket vagy akár hónapokat is várni kell. A keresőoptimalizáláshoz alapos auditálásra, tervezésre, illetve egy átfogó stratégia szakszerű kivitelezésére van szükség, ami nem egy-két napot vesz igénybe. Ha valaki azt ígéri, hogy egy héten belül az első pozícióba emeli webhelyedet ilyen vagy olyan kulcsszóra, akkor szinte biztos, hogy megpróbál átverni. Csak olyan ügynökségekkel dolgozz együtt, akik több sikeres SEO projektet is fel tudnak mutatni korábbi ügyfeleikkel.
Légy türelmes
A SEO, mint fentebb olvashattad, nem csettintésre történik. Az eredmények gyakran lassan válnak láthatóvá, és gyakran több hetet vagy hónapot is várnod kell rájuk. Minél hevesebb versenymezőnnyel kell megküzdened, és minél rosszabb állapotban kapja meg az ügynökség webhelyedet, annál több időre és munkára lesz szükség.
Mit tegyél helyette?
Mi az, ami valóban sikerre vezet a hotel marketingben, azon belül is a szállodai SEO-ban? Mutatjuk.
Egy erős webhely
A SEO-ban alapvető fontosságú, hogy csak és kizárólag erős alapra építkezünk. Ennek megfelelően egy erős, SEO központú honlapmotor elengedhetetlen ahhoz, hogy sikereket érj el szállodád marketingjével. Érdemes a honlapkészítést éppen ezért szakértőkre bízni, olyanra, aki a SEO-val is foglalkozni fog!
Minőségi tartalmak
A SEO királya még mindig a tartalommarketing, és tartalom nélkül nem is létezhet SEO. Éppen ezért ha szeretnél sikereket elérni szállodamarketingeddel, a tartalomépítésre nagy hangsúlyt kell fektetned. Értékes, érdekes, célközönséged érdeklő tartalmakkal, a Google irányelveinek megfelelően kidolgozott leírásokkal máris nagy sikereket érhetsz el!
Organikusan szerzett linkek
A külső ajánlások, a beérkező linkek továbbra is nagyon fontos szerepet játszanak a SEO-ban, ezért erre is ügyelned kell a sikerek érdekében. Az értékes tartalmak jó alapot szolgálnak ahhoz, hogy organikusan szerezz visszahivatkozásokat szállodádnak!