Manapság a SEO-ban, ahol a tartalom még a kulcsszavaknál is fontosabb, a teljesítménymérés középpontjában még mindig egy-egy kulcskifejezés áll, amire egy felhasználó rákeres.
Habár nem muszáj folyamatosan a specifikus kifejezésekre összpontosító algoritmust követned, és különféle megfogalmazásokon és variációkon gondolkodnod az előkelő pozíciók kiharcolása céljából, még mindig fontos, hogy odafigyelj a relevanciára és a hitelességre is.
A tartalom témához való kapcsolódása és a kontextus kétértelműsége a kulcsszavankénti megközelítéssel szemben lényegesen lazább stratégiák létrejöttét eredményezte, és ezek hatására lett ismét szükség az on-page SEO-ra is.
Szívesen segítünk marketing kommunikációd felpörgetésében, de elég sok dolgunk van... Így arra kérlek, mielőtt ajánlatot kérsz tőlünk, olvasd el, miben tudunk segíteni, IDE kattintva!
Nem elég bízni abban, hogy a Google megérti majd a tartalmaid kontextusát miközben erős márkát próbálsz felépíteni és a pozitív felhasználói élményre törekszel – az alábbi dolgokra is oda kell figyelned:
- Meg kell értened a tartalom hierarchiáját.
- Tudnod kell rendszerezned tartalmaidat.
- Tudnod kell olyan kontextust létrehoznod, amely több kulcsszóra is előnyösen rangsorol majd.
A kulcsszavakra való összpontosítás és optimalizálás manapság fontosabb mint valaha, még akkor is, ha bizonyos optimalizáló stratégiák meg is változtak az utóbbi időkben.