Akik csak most kezdenek bele először marketing stratégiájuk kidolgozásába, azok számára kissé ijesztő lehet a megannyi szakkifejezés és a temérdek rendelkezésre álló eszköz, amelyek segíthetik őket céljaik elérésében.
Tisztázzuk már a legelején – neked, mint marketingesnek három főbb feladatod van (persze csak ha nagyon leegyszerűsítjük a lépéseket): a tartalom elkészítése, a tartalom népszerűsítése, és a tartalom eredményességének mérése.
A tartalom népszerűsítésére mind a SEO, azaz a keresőoptimalizálás, mind pedig a közösségi média is alkalmas, ez a két módszer mégis merőben eltér egymástól. Jogosan merül fel tehát a kérdés: „melyiket válasszam?”
Cikkünk célja, hogy a SEO és a közösségi média összehasonlításával tisztább képet kapj erről a két népszerű marketing módszerről, és hogy a különbségek ismeretében könnyebben választhass a kettő közül.