AMP - SEO plasztikai sebészeteknek: Alapok, információk

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Így segít a SEO plasztikai sebészeteknek
2022/09/19
Szatmári Szabina - Egészségügyi marketing divízió vezető

A plasztikai szolgáltatások iránt érdeklődő páciensek általában az interneten keresnek rá a legjobb szakemberekre és klinikákra. A Google segítségével pillanatok alatt rátalálhatnak a legközelebbi és legjobbra értékelt egészségügyi szolgáltatókra, vagy tájékozódhatnak a különböző plasztikai beavatkozásokról.
Ha azt szeretnéd, hogy a te praxisod is megjelenjen az ilyen keresések legelőkelőbb találatai között, akkor plasztikai sebészeti SEO-ra lesz szükséged. De mit takar ez a fogalom, és miért olyan fontos praxisod számára?

KÖVESS MINKET

ISTAGRAMMON

Mit kínál a SEO egy plasztikai sebészetnek?

A SEO, vagyis a keresőoptimalizálás olyan stratégiák gyűjtőneve, amelyek segítségével láthatóvá, fellelhetőbbé teheted webhelyedet a keresőmotorok (pl. a Google) találatai között. A SEO-hoz azonban nem elég egy mutatós webhelyet létrehozni.
A keresőoptimalizálás során figyelembe kell venned praxisodat és azt, hogy mikre keresnek rá ideális ügyfeleid az interneten. A sikerekhez lépést kell tartanod a legújabb SEO trendekkel és webhelyeden is kiváló ügyfélélményt kell nyújtanod látogatóid számára.
A SEO egy plasztikai sebész számára az ügyfelek és a piac ismereténél kezdődik. Tisztában kell lenned a következőkkel:

  • Mik a leggyakrabban keresett kozmetikai eljárások?
  • Mik az aktuális szépségtrendek?
  • Melyek azok az online platformok, amelyeken az emberek előszeretettel keresnek rá a legfrissebb plasztikai sebészeti információkra?
  • Melyek azok az online platformok, amelyeken az emberek plasztikai sebészeti szolgáltatásokat foglalnak maguknak?

Ezen információk birtokában hozzáláthatsz plasztikai webhelyed keresőoptimalizálásához.

 

Miért fontos a SEO plasztikai sebészetek számára?

1. Segít bekerülni az első keresőtalálatok közé

A keresőoptimalizálás segít bekerülni a Google és más keresőmotorok legfelső találatai közé. Minél magasabban jelenik meg plasztikai sebészeted webhelye, annál több figyelmet kap majd.
A megfelelő releváns kifejezések megcélzásával olyan látogatók érkeznek majd webhelyedre, akik valóban érdeklődnek is szolgáltatásaid iránt.

 

2. Erősíti a márkaismertséget

Minél több releváns keresésre jelensz meg a találatok között, annál több érdeklődőhöz, illetve lehetséges ügyfélhez jut majd el márkád neve. Ahogy az emberek azt látják, hogy plasztikai sebészeted webhelye több témához kapcsolódó keresésre is megjelenik, előbb-utóbb szakértőként tekintenek majd rád.

 

3. Segít több forgalmat vonzani webhelyedre

A kereső felhasználók többsége csupán az első néhány találatra figyel oda, ezért minél magasabb pozíciókat sikerül elérned, annál nagyobb webhelyforgalomra számíthatsz. Ez természetesen több lehetséges és valódi ügyfelet is jelent majd praxisod számára.

 

4. Visszahivatkozásokat szerez

A keresőoptimalizálás során visszahivatkozásokat is gyűjtesz majd, amelyeken keresztül további forgalmat és tekintélyt szerzel webhelyed számára. Amikor egy tekintélyes, szakmai témájú webhely hivatkozik valamelyik tartalmadra, akkor ezzel nem csak a SEO-dat erősíti, hanem azt üzeni saját olvasóinak, hogy megbízható forrás vagy az adott szakterületen.

 

A legjobb SEO stratégiák plasztikai sebészeknek

A keresőoptimalizálásnak három fő területe van: a technikai SEO, az on-page SEO és az off-page SEO:

  • A technikai SEO olyan szempontokat foglal magába, mint a strukturált adatjelölések, a webhely sebessége és biztonsága, a navigálhatóság és így tovább.
  • Az on-page SEO a webhely tartalmainak optimalizálását jelenti. Ide tartozik többek között a metaadatok kitöltése, illetve a kulcsszavak használata.
  • Az off-page SEO a visszahivatkozások elhelyezését és megszerzését takarja. Ezek a más webhelyeken elhelyezett, plasztikai sebészeted domainjére mutató linkek mutatják meg a keresőmotoroknak, hogy praxisod egy megbízható szakmai forrás.

Webhelyed szinte összes eleme, és még a webhelyeden kívül elhelyezett tartalmak is befolyásolják a keresőoptimalizálást. Nagyon fontos tehát egy összeszedett SEO stratégiát kialakítani, ami minden ilyen tényezőre kitér.

 

1. Végezz webhelyauditot

Minden SEO kampány egy alapos webhelyaudittal kezdődik, amelyet általában egy tapasztalt online marketinges vagy SEO szakember végez. Az auditot végző szakember vagy marketinges csapat megvizsgálja a korábbi kampányokat, a megcélzott kulcsszavakat, a legfontosabb mutatókat és a felhasználói élményt is. Ezen kívül a technikai tényezők is nagyító alá kerülnek.
Az auditot követően a megbízott marketinges elmagyarázza majd az eredményeket, és ezek alapján egy stratégiát javasol a további optimalizálásra. Ilyenkor kell megbeszélni a célokat és a költségkeretet is.

Webhelyed és marketinged auditjában segít egészségügyi marketing ügynökségünk: Vedd fel velünk a kapcsolatot most!

Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2024.12.31-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.

*egy éves megrendelés esetén


 

2. Optimalizáld webhelyedet a helyi keresésekre

Az emberek általában minél közelebb keresnek maguknak egészségügyi szolgáltatókat, és ez alól a plasztikai sebészetek sem kivételek. Első sorban tehát azokra a lehetséges ügyfelekre kell optimalizálnod, akik rendelőd környékén vennék igénybe szolgáltatásaidat.
Ehhez tudnod kell, hogy pontosan mire és hogyan keresnek rá ideális ügyfeleid, hogy aztán értékes, releváns, helyi jellegű tartalmakat készíthess számukra.
De mitől lesz helyi jellegű egy tartalom? Attól, hogy helyi vonatkozású kulcsszavakat használsz benne. A helyett például, hogy a „ráncfelvarrás” szóra optimalizálnál, célozd meg a „ráncfelvarrás Egerben” kifejezést, amire sokkal enyhébb verseny jellemző, mégis több helyi érdeklődésű ügyfelet érhetsz el vele.

 

3. Kínálj olyan tartalmakat, amik tényleg hasznosak ügyfeleid számára

Célközönséged egy része egyáltalán nem biztos benne, hogy szeretné-e igénybe venni plasztikai szolgáltatásaidat, és egyelőre csak megbízható szakmai forrásokból szeretne tájékozódni ebben a témában, mielőtt meghozná a döntését.
Ezeket az érdeklődőket kell megcéloznod hasznos, releváns tartalmaiddal, hogy szakértői pozícióba helyezhesd magadat előttük.
Az ehhez szükséges adatok megszerzéséhez kérdőíveket, egészségfelmérő eszközöket és kulcsszókutató eszközöket is felhasználhatsz.

 

4. Emeld ki szolgáltatásaid értékét

Egyes érdeklődőknek csupán egy kevés ösztönzésre van szükségük, hogy meghozzák a döntésüket. Mutasd meg tehát nekik, hogy milyen értékeket is kínálnak számukra plasztikai szolgáltatásaid. Ezt szemléltetheted többek között korábbi ügyfeleid visszajelzéseivel, az elnyert szakmai díjakkal, illetve előtte/utána képekkel is (ha erre írott engedélyt kaptál azoktól, akik a képeken szerepelnek).
Ügyelj rá, hogy elérhetőségeid webhelyed minden oldalán láthatók legyenek. Ezen kívül csak eredeti tartalmakat (képek, videók stb.) használj.
 

egészségügyi marketing Google Marketing stratégia Online marketing SEO, keresőoptimalizálás

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mond el mennyire!

Szavazatok száma: 5

Átlagos értékelés: 4.2




Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2024.12.31-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.

*egy éves megrendelés esetén


Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.