Ezért áll tehát a címben a 2019-es évszám? Igen. Ennek két oka van. Az egyik az, hogy az igazán jó találati sorrendet karácsonyra egy, de legalább fél évvel az időpont előtt kell elkezdned kialakítani. Bizony, az online marketing egy tervezett tevékenyég kell legyen, nem csupán kampányok sorozata. A másik az, hogy jövőre már nagy valószínűséggel teljesen másképpen kell majd optimalizálnod tartalmaidat a keresőkre, mint idén teszed. Gondolj csak bele – a Google algoritmusa napi szinten változik, a gépi tanulás segítségével pedig bizonyos értelemben saját magát finomítgatja a keresőmotor. Az idei augusztusi változásokon sokan meglepődtek, és még meg is fognak, amikor eléri őket a kaszás. Ami eddig előre vitt, az ma már lehet, hogy hátrány.
Ha szeretnél tervszerű, hatékony online marketing kommunikációt, ha jövőre nem szeretnéd kihagyni a karácsonyi szezonból érkező ügyfeleket, kérd ajánlatunkat itt!
De nézzük csak tovább, hogyan készülhetsz fel a karácsonyi dömpingre a SEO segítségével! Nézzük meg, melyek azok a trendek, ha úgy tetszik, amelyek előtérbe kerülhetnek majd a következő év során? Mit tehetsz meg most még a keresőoptimalizált karácsonyi weboldalért? Lássuk!