AMP - Mit gondolsz, szükséged van online marketing ügynökségre?

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Mit gondolsz, szükséged van online marketing ügynökségre?
2017/08/22

Ha felmerült már benned az a kérdés, alkalmazz-e online marketing ügynökséget, akkor olvasd el ezt az elemzést, mely hatékonyan segít a döntésben! 
 

KÖVESS MINKET

ISTAGRAMMON

Az online marketing olyan egyszerűnek tűnik, hiszen mindannyian használjuk a Facebookot, keresünk a Google-ben. Annyi minden található fent az Interneten arról, hogyan írjunk jó cikket, mi az a keresőoptimalizálás, hogyan lehetek első a Google-ben, stb. Milyen egyszerű ezt csinálni, nem? 

 

Nos, sokszor még én is ezt gondolom. Aztán amikor bővítenem kell a Marketing Professzorokat az újabb megrendelések miatt, olyan nehezen találok megfelelő új munkatársakat. Nem azért, mert nem fizetnénk eleget – megdöbbennél, mennyit keres egy marketing tanácsadó - hanem azért, mert mindazt, ami kell ahhoz, hogy egy cég online jelenléte hatékonyan működjön, nem olyan egyszerű kivitelezni. 

 

Akár kisebb, akár nagyobb cégről is legyen szó, az idő az egyik legértékesebb erőforrás, amiből a marketing különösen sokat felemészthet. Az online marketing világában minden szinte naponta változik… Néha mi is alig győzzük követni, pedig több tucat cégnél szembesülünk a jelenségekkel egyszerre, sőt, van több olyan munkatársunk is, akiknek csak a kutatás, a termékfejlesztés a feladata. A Facebookra posztolgatni, az interneten fellelhető információk alapján keresőoptimalizált tartalmakat felvinni valóban képes lehet egy saját, belső munkatárs is. Mégis, saját marketing osztállyal, sok-sok saját marketingessel rendelkező multinacionális cégek is megbíznak bennünket az online marketing kivitelezésével. Miért? Mert ezt valóban jól csinálni, nem tudja egy ember, ahhoz egy igazi csapat kell…

A marketing kiszervezése leveszi a terhet egy cég válláról, és az egyébként arra fordított erőforrásokat más részlegeken is hasznosíthatja. Egy marketing ügynökség alkalmazásának számos előnye van, ezek közül gyűjtöttünk most össze néhányat.

 

Marketing stratégia Online marketing SEO, keresőoptimalizálás SMM

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mond el mennyire!

Szavazatok száma: 102

Átlagos értékelés: 4.8




Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2024.12.31-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.

*egy éves megrendelés esetén


Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.