Az elmúlt évek trendjeit elnézve kétségtelen, hogy 2019-ben azok a marketingcsapatok teljesíthetnek majd a legjobban, amelyek technológiai úton közelítik meg a marketing kérdését. Ezt állítja legalább is a Content Marketing Institute tavaly októberi jelentése, amely a tartalommarketing teljesítményét fejtegeti. Persze fontos megjegyezni, hogy ezek a jól teljesítő marketingesek nem arra használják a technológiát, hogy teljesen átadják munkájuk terhét a digitális rendszereknek, hanem arra, hogy mélyebb betekintést nyerjenek tartalmaik teljesítményébe és közönségeik viselkedésébe. Tehát nem lecserélni szeretnék magukat – és természetesen mi sem -, hanem bővíteni kívánják szaktudásukat.
Ez lesz a siker kulcsa azok számára, akik marketingautomatizálásra adják a fejüket 2019-ben. A CMI jelentése szerint ez az automatizálás lesz az, ami elválasztja egymástól a legsikeresebb és lecsúszó marketingeseket, és így a sikeres és kevésbé sikeres cégeket és vállalkozásokat – a kérdés csak az, hogy te melyik oldalra szeretnél kerülni. Cikkünkben 2019 legfontosabb marketingautomatizálással kapcsolatos trendjeit soroljuk fel, és természetesen saját tapasztalatinkat is megosztjuk – ha szeretnéd az első perctől kezdve hatékonyan végezni ezt az összetett, de hatékony marketingmódszert, akkor mindenképpen vess rájuk egy pillantást!