Mint azt már biztosan tudod, a közösségi platformok hihetetlenül hasznos eszközei lehetnek céged és/vagy márkád online népszerűsítésének. Azonban, mint minden más csatornának, a közösségi médiának is megvannak a saját buktatói, amikkel fontos, hogy minden marketinges tisztában legyen.
Egy-egy apró melléfogás, egy pontatlanul, hiányosan megfogalmazott vagy egyszerűen hamis tényeket közlő poszt, még ha nem is szándékos, könnyedén lejtőre helyezheti márkád nevét. Hidd el, a versenytársak figyelnek, és igyekeznek minden lehetőséget megragadni, hogy rámutassanak egy-egy gyengepontodra.
Aggodalomra viszont semmi ok – a közösségi média marketing lényege, hogy mindent csak egy előre kidolgozott részletes és megfontolt stratégia alapján szabad végezni. Ha ezt meg tudod oldani, akkor nem igazán ütközöl majd problémákba.
De ha mégis megtörténik a baj, akkor közösségi médiás márkavédelemre lesz szükséged. Hogy ez mit takar? Erről lesz most szó.