A közösségi média – ahogyan a legtöbb online marketing eszköz is – folyamatosan változik – talán a fejlesztők döntései miatt, talán a felhasználók nyomására, talán egy új trendre való reakcióként, talán politikai okokból, és így tovább. A közösségi hálózatok működéséért felelős termékmenedzserek és programozók mindig valamilyen újdonságon törik a fejüket, és rendszeresen tesztelik legújabb funkcióikat, algoritmusaikat, és desingjaikat. A cél természetesen az, hogy a felhasználók minél több időt töltsenek az ő platformjaikon, növelve ezzel annak hírnevét, látogatottságát, és persze a hirdetésekből származó bevételt.
A marketingesek számára tehát egyértelműen elengedhetetlen, hogy naprakészek maradjanak az ilyen újítások terén, hiszen a közösségi média sokak marketingstratégiájának esszenciális eleme. Persze a megannyi hír (és álhír), szóbeszéd, és átmeneti trend közül nehéz lehet kiszűrni azokat, amelyek tényleges hatással lehetnek márkád közösségi média marketingjére. Éppen ezért most összegyűjtöttük 2019 első félévének legfontosabb frissítéseit a közösségi média világából, hogy megfontoltabb stratégiai döntéseket hozhass meglévő és kiszemelt platformjaiddal kapcsolatban!