A kényelmes marketing korát éljük. A digitális fejlesztések lehetővé tették a kereskedők számára, hogy néhány kattintással bármit kideríthessenek kampányaik, weboldalaik és egyéb marketing csatornáik teljesítményéről anélkül, hogy fel kellene kelniük irodai székükből. Az onine marketing kiváltsága, hogy mérhető. Amennyiben megvalósítható, hogy online csatornákon folyjék a kereskedés, akkor minden egyes marketing forintról tudjuk, mennyi bevételt hozott. Ma már nem igaz az a mondás, hogy a marketing költségek fele hasznosul a másik fele nem, csak nem tudjuk, melyik fele. Ezért érdemes az online marketingbe fektetni.
Mindez persze nem jelenti azt, hogy a hagyományos marketing eszközök feleslegessé vagy elavulttá váltak volna. A probléma csupán az, hogy az online mérési módszerek nem applikálhatók az offline kommunikációs csatornákra. Ezt a Google is felismerte és előállt egy megoldással, amely lehetővé teszi a céghez bejövő hívások nyomon követését. Ez az úgynevezett „Google átirányító telefonszám”.
Szeretnél Te is időben felkészülni a legnagyobb trendekre, vagy úgy érzed, a jelenleginél jobban is kiaknázhatnád az online marketing lehetőségeit? Tanfolyamaink pontosan ebben segítenek, tudj meg többet róluk ITT!