A Google Cégem jelentősége
A Google Cégem jelentősége nem csupán a Google+ szolgáltatás megszűntetése után megkérdőjelezhetetlen. Sok-sok ideje a keresési találatok egyik legfontosabb eleme, a felhasználói vélemények egyik leglényegesebb platformja. A kérdés tehát nem az, hogy érdemes-e rendszeresen kezelned a profilodat, hanem, hogy hogyan csináld jobban, mint a versenytársaid.
Mindekelőtt soha ne feledkezz meg céged vagy vállalkozásod adatainak megfelelő beállításáról. Elengedhetetlen, hogy rendszeresen frissítsd különféle tartalmakkal, hogy saját képeket is feltölts a fiókba, amelyekkel a felhasználók bizalmáért harcolhatsz. A vevői vélemények az elmút években fontosabbá váltak, mint eddig valaha, így a véleményekre adott egyedi szövegezésű válaszadásról sem feledkezhetsz meg. Valójában ez csak néhány a számos egyéb szempont közül, amelyre nagy figyelmet kell fordítanod. A Google Cégem helyes kezeléséről és optimalizálásáról ITT és ITT írtunk már korábban.
Ha újak számodra az online marketing eszközei, vagy egyszerűen csak nincs időd céged vagy vállalkozásod kapcsán kezelni őket, esetleg nem vagy megelégedve az eredményekkel, amelyeket generálnak, segítünk! Vedd fel velünk a kapcsolatot IDE kattintva!
A Google a felhasználók véleményét kérte ki
A kérdőívet néhány napig egy külön hivatkozáson keresztül is el lehetett érni, azonban azóta úgy tűnik, hogy a kutatást (egyelőre) lezárták. A kérdőív néhány felmérő kérdéssel indult azt illetően, hogy mennyit költ a felhasználó cége hirdetésekre egy évben. Később néhány új tervezett funkció is szóba kerül, amelyeket a Google prémium felhasználóknak tenne elérhetővé – ez után a kérdések már kizárólag csak ezeket a funkciókat illetik.
A kérdőív a következő tervezett prémium funkciókat említi:
- Google ügyfélszolgálat
- „Foglalás” gomb az üzleti profilon
- A „Foglalás” gomb kiemelése
- Ellenőrzött vélemények
- Kiemelt jelölés a térképen
- Hívásjelentések és rögzített hívások
- Automatizált válaszadás üzenetekre
- Automatizált válaszadás véleményekre
- Google keresőtalálati elhelyezés
- Leadek beszerzése a versenytársak profiljaiból
- Átvilágítás
- Ajánlatkéréssel kapcsolatos funkciók
- Kínálatok
- Kiemelt vélemény
- Google Guarantee
- Hirdetések eltüntetése az üzleti profilról
- Hitelesített licenszek
- Üzleti profilon elhelyezett videó
Miután a válaszadó kiválasztotta, hogy mely funkciók iránt érdeklődik a leginkább (vagy legkevésbé), a kérdőív egy példa lehetséges előfizetési csomagokat hoz létre a kiválasztott funkciók alapján. Ez után a felhasználó választhat, hogy mely csomag felelne meg neki a leginkább.
Miután a felhasználó kiválasztotta a neki leginkább tetsző csomagot, a kérdőív megjeleníti a csomagok árát is. Ezt követően a felhasználó eldöntheti, hogy az árakat látva továbbra is ezt az opciót választaná, vagy egy másik csomagot. A kérdőív ugyanilyen példacsomagokkal és árajánlatokkal folytatódik.
Úgy tűnik, hogy a Google nem csak játszik a prémium funkciók gondolatával, hanem nagyon komolyan is készül bevezetni őket, és ez a kérdőív egy nagyon is egyértelmű bizonyíték erre. Persze, hogy egyszer tényleg megjelennek-e ezek a funkciók, azt lehetetlen előre megjósolni, és nagy valószínűséggel a kérdőív eredményei is befolyásolják majd ezt a döntést.