AMP - Google Cégem 2019 - Új, fizetett funkciókat kaphat a Google Cégem

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Fizetett prémium funkciókat kaphat a Google Cégem
2019/05/19
CZs

Néhány hete a Google egy különös kérdőívet kezdett el kiküldözgetni, hogy megpróbálja felmérni, hogyan viszonyulnának az emberek néhány új, fizetős Google Cégem funkcióhoz. Az első felhasználó, aki felhívta erre a figyelmet a Twitteren Sean Bucher volt.
 

KÖVESS MINKET

FACEBOOKON

A Google Cégem jelentősége

A Google Cégem jelentősége nem csupán a Google+ szolgáltatás megszűntetése után megkérdőjelezhetetlen. Sok-sok ideje a keresési találatok egyik legfontosabb eleme, a felhasználói vélemények egyik leglényegesebb platformja. A kérdés tehát nem az, hogy érdemes-e rendszeresen kezelned a profilodat, hanem, hogy hogyan csináld jobban, mint a versenytársaid. 

 

Mindekelőtt soha ne feledkezz meg céged vagy vállalkozásod adatainak megfelelő beállításáról. Elengedhetetlen, hogy rendszeresen frissítsd különféle tartalmakkal, hogy saját képeket is feltölts a fiókba, amelyekkel a felhasználók bizalmáért harcolhatsz. A vevői vélemények az elmút években fontosabbá váltak, mint eddig valaha, így a véleményekre adott egyedi szövegezésű válaszadásról sem feledkezhetsz meg. Valójában ez csak néhány a számos egyéb szempont közül, amelyre nagy figyelmet kell fordítanod. A Google Cégem helyes kezeléséről és optimalizálásáról ITT és ITT írtunk már korábban. 

 

Ha újak számodra az online marketing eszközei, vagy egyszerűen csak nincs időd céged vagy vállalkozásod kapcsán kezelni őket, esetleg nem vagy megelégedve az eredményekkel, amelyeket generálnak, segítünk! Vedd fel velünk a kapcsolatot IDE kattintva!

 

A Google a felhasználók véleményét kérte ki

A kérdőívet néhány napig egy külön hivatkozáson keresztül is el lehetett érni, azonban azóta úgy tűnik, hogy a kutatást (egyelőre) lezárták. A kérdőív néhány felmérő kérdéssel indult azt illetően, hogy mennyit költ a felhasználó cége hirdetésekre egy évben. Később néhány új tervezett funkció is szóba kerül, amelyeket a Google prémium felhasználóknak tenne elérhetővé – ez után a kérdések már kizárólag csak ezeket a funkciókat illetik.

 

A kérdőív a következő tervezett prémium funkciókat említi:

  • Google ügyfélszolgálat
  • „Foglalás” gomb az üzleti profilon
  • A „Foglalás” gomb kiemelése
  • Ellenőrzött vélemények
  • Kiemelt jelölés a térképen
  • Hívásjelentések és rögzített hívások
  • Automatizált válaszadás üzenetekre
  • Automatizált válaszadás véleményekre
  • Google keresőtalálati elhelyezés
  • Leadek beszerzése a versenytársak profiljaiból
  • Átvilágítás
  • Ajánlatkéréssel kapcsolatos funkciók
  • Kínálatok
  • Kiemelt vélemény
  • Google Guarantee
  • Hirdetések eltüntetése az üzleti profilról
  • Hitelesített licenszek
  • Üzleti profilon elhelyezett videó

 

Miután a válaszadó kiválasztotta, hogy mely funkciók iránt érdeklődik a leginkább (vagy legkevésbé), a kérdőív egy példa lehetséges előfizetési csomagokat hoz létre a kiválasztott funkciók alapján. Ez után a felhasználó választhat, hogy mely csomag felelne meg neki a leginkább.

 

Miután a felhasználó kiválasztotta a neki leginkább tetsző csomagot, a kérdőív megjeleníti a csomagok árát is. Ezt követően a felhasználó eldöntheti, hogy az árakat látva továbbra is ezt az opciót választaná, vagy egy másik csomagot. A kérdőív ugyanilyen példacsomagokkal és árajánlatokkal folytatódik.

 

Úgy tűnik, hogy a Google nem csak játszik a prémium funkciók gondolatával, hanem nagyon komolyan is készül bevezetni őket, és ez a kérdőív egy nagyon is egyértelmű bizonyíték erre. Persze, hogy egyszer tényleg megjelennek-e ezek a funkciók, azt lehetetlen előre megjósolni, és nagy valószínűséggel a kérdőív eredményei is befolyásolják majd ezt a döntést.

Google hotel marketing Marketing stratégia Online marketing SEO, keresőoptimalizálás

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mond el mennyire!

Szavazatok száma: 81

Átlagos értékelés: 4.8




Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2024.12.31-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.

*egy éves megrendelés esetén


Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.