AMP - Mennyi üzletet hoz fogászati weboldalad? Online marketing tippek fogorvosoknak.

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Mennyi üzletet hoz fogászati weboldalad? Online marketing tippek fogorvosoknak.
2020/04/25
Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A fogászati marketing kampányok célja nem csupán a weboldal forgalmának növelése. A lényeg a minősített érdeklődők bevonzása és elérni, hogy időpontot egyeztessenek – ezt a folyamatot nevezzük konverziónak. Mi kell ehhez? Egy komplex, megtervezett fogászati online marketing stratégia. Mutatjuk! 

KÖVESS MINKET

ISTAGRAMMON

Tudtad, hogy azok a fogászati praxisok, amelyek egy komplex online marketing kommunikációt alkalmaznak a pácienskonverziók céljából, kétszer nagyobb valószínűséggel számíthatnak bevételgyarapodásra? Íme néhány meggyőző tény, amelyeken érdemes elgondolkodni:

 

  • Kevesebb mint 8 másodperc áll a rendelkezésedre, hogy megnyerj egy látogatót – a legtöbb ember ennyi idő alatt dönti el, hogy az oldalon marad-e.
  • Weboldalad látogatóinak közel 96%-a nem áll készen a vásárlásra.
  • Minél több landing oldalt készítesz, annál több minősített lehetséges látogatót vonz be weboldalad.
  • A hasznos és informatív videók akár 144%-os profitnövekedést is eredményezhetnek.
  • A lassúságból adódó egyetlen másodpercnyi késés weboldaladon 7%-nyi konverziócsökkenést eredményez.

 

A statisztikák szerint minden kilencedik látogató egyeztet csupán időpontot a fogászati weboldalakon. A lehetséges páciensek (akik esélyes, hogy tényleges páciensekké válnak a későbbiekben) megnyerése alapvető szükséglete egy sikeres fogászati praxis hosszú távú fenntartásának.

 

 

  18 év tapasztalata alapján átvizsgáljuk céged online marketing kommunikációját, értékelünk és javaslatot teszünk! Olvasd el, mit is jelent az online marketing audit ide kattintva! 

 

 

Évtizedekkel ezelőtt a fogászatok számára még elég volt a „hagyományos” marketing eszközöket alkalmazni: a névjegykártyák, hagyományos média csatornák és nyomtatott jegyzékek elegendőek voltak, hogy egy fogászat megfelelő mennyiségű pácienst vonzzon be.

 

Manapság azonban egy nyereséges fogászati praxis működtetéséhez a minősített érdeklődők különböző online marketing platformokon való megnyerésére van szükség, ezek közül pedig weboldalad a legfontosabb.

 

Online marketing

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mond el mennyire!

Szavazatok száma: 96

Átlagos értékelés: 5.0




Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2024.05.31-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.

*egy éves megrendelés esetén


Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.