Tudtad, hogy azok a fogászati praxisok, amelyek egy komplex online marketing kommunikációt alkalmaznak a pácienskonverziók céljából, kétszer nagyobb valószínűséggel számíthatnak bevételgyarapodásra? Íme néhány meggyőző tény, amelyeken érdemes elgondolkodni:
- Kevesebb mint 8 másodperc áll a rendelkezésedre, hogy megnyerj egy látogatót – a legtöbb ember ennyi idő alatt dönti el, hogy az oldalon marad-e.
- Weboldalad látogatóinak közel 96%-a nem áll készen a vásárlásra.
- Minél több landing oldalt készítesz, annál több minősített lehetséges látogatót vonz be weboldalad.
- A hasznos és informatív videók akár 144%-os profitnövekedést is eredményezhetnek.
- A lassúságból adódó egyetlen másodpercnyi késés weboldaladon 7%-nyi konverziócsökkenést eredményez.
A statisztikák szerint minden kilencedik látogató egyeztet csupán időpontot a fogászati weboldalakon. A lehetséges páciensek (akik esélyes, hogy tényleges páciensekké válnak a későbbiekben) megnyerése alapvető szükséglete egy sikeres fogászati praxis hosszú távú fenntartásának.
18 év tapasztalata alapján átvizsgáljuk céged online marketing kommunikációját, értékelünk és javaslatot teszünk! Olvasd el, mit is jelent az online marketing audit ide kattintva!
Évtizedekkel ezelőtt a fogászatok számára még elég volt a „hagyományos” marketing eszközöket alkalmazni: a névjegykártyák, hagyományos média csatornák és nyomtatott jegyzékek elegendőek voltak, hogy egy fogászat megfelelő mennyiségű pácienst vonzzon be.
Manapság azonban egy nyereséges fogászati praxis működtetéséhez a minősített érdeklődők különböző online marketing platformokon való megnyerésére van szükség, ezek közül pedig weboldalad a legfontosabb.