1. Fogorvos marketing tipp: rövid videók gyártása
Mostanság mindenhol rövid videókat láthatsz, és sokan, köztük te is, használhatják ezt a menő trendet a marketingben. Ezek a videók általában egy percnél rövidebbek, ami pont jó arra, hogy felkeltse az emberek figyelmét a TikTok, Instagram és YouTube Shorts közösségi platformokon.
Ha rövid videókat szeretnél csinálni a saját marketingedben, akkor azt mondhatom, hogy a lényegre törő és segítőkész tartalmak a nyerők. Próbálj ki olyan dolgokat a videókban, amik felhívják magukra a figyelmet, és ne késlekedj a lényegre térésben, hogy a nézők könnyen megértsék, amit üzenni szeretnél – ez a fogorvos marketing trend egyik kiemelkedő része.
Pro tipp: Az animált grafikák és szöveges elemek használata szintén növelheti a videók hatékonyságát. Ezenkívül a videók optimalizálása kulcsszavakkal és releváns hashtagekkel segít abban, hogy több emberhez jussanak el a tartalmaid. Ne felejtsd el, hogy fontos az adatvédelem és az etikai szabályok betartása. Sose mutasd meg mások arcát vagy nevét engedély nélkül, és csak olyan tanácsokat adj, amik egyértelműek és nem zavarók.
2. Fogászati reakciók videók a fogorvos marketing keretein belül
A reakcióvideók egyszerűen arról szólnak, hogy valaki reagál valamire egy videóban. Lehetnek meglepetés, szórakozás vagy kommentár céljából. Az elmúlt években sok
A reakcióvideókat közvetett marketingeszközként is használhatod. Nem kell feltétlenül reklámozni a szolgáltatásaidat, egyszerűen szórakozhatsz a közönséggel, miközben hasznos tanácsokat adsz nekik.
3. Google Helyi szolgáltatás hirdetései: pro fogorvos marketing tipp
Fogorvosként jelentkezhetsz a Google Helyi szolgáltatás hirdetéseinek futtatására. Eddig a HIPAA által szabályozott vállalkozások nem tehették ezt meg, de mostantól a fogorvosi praxisok kivételt képeznek, és részt vehetnek az LSA-kban (Google Local Service ads).
Kiegészítés
Az LSA hirdetések beállítása során fontos, hogy pontosan és részletesen töltsd ki a praxisod adatait, így a potenciális páciensek pontos képet kaphatnak a szolgáltatásaidról. Az értékelések és vélemények kezelése is kulcsfontosságú, mivel ezek növelhetik a bizalmat és a hitelességet a leendő páciensek szemében. Az LSA segít abban, hogy a praxisod az első helyen jelenjen meg a keresőmotorok találati listáján, amikor valaki a te régiódban keres fogorvost. Ráadásul ezekért a hirdetésekért nem kattintásonként kell fizetni, hanem egy leadenkénti díjat kell fizetned. Ez azért jó, mert ez a hirdetési forma kevésbé versenyképes, így könnyebben uralhatod a helyi keresőmotorok találatait.
4. Írj rövid cikkeket: fogorvos marketing fontos része
Az oldaladon megjelentetett cikkek remek eszközök arra, hogy beszélj a pácienseiddel, megoszd a szakértelmedet, és növeld a webes forgalmat a SEO segítségével. Nem kell, hogy a cikkek hosszúak és bonyolultak legyenek. Rövid, 450-600 szavas cikkek is tökéletesek lehetnek ahhoz, hogy gyorsan válaszolj a páciensek gyakori kérdéseire, vagy bemutass egy-egy praxis siker storyt.
Pro tipp: A cikkek írása során ügyelj arra, hogy érthető és közérthető nyelvezetet használj, kerüld a túlzottan szakmai zsargont. Használj képeket és infografikákat, hogy vizuálisan is támogasd a mondanivalódat. Ezen kívül, a cikkek végén bátorítsd a pácienseket, hogy tegyenek fel kérdéseket vagy osszák meg véleményüket, így interaktívabbá teheted a kommunikációt és növelheted az elkötelezettséget.
5. Válaszolj a közösségi média felületeiden a kommentekre és üzenetekre
Ne hanyagold el a fogorvos marketing ezen fontos részét se – ugyanis, ezt sokan el szokták felejteni. Lehet, hogy úgy tűnik, hogy válaszolsz és kapcsolatot teremtesz azokkal, akik felkeresik a rendelődet, de sok cég létrehoz közösségi média fiókokat, majd hanyagolja azokat. Ennek eredményeként a potenciális ügyfelek olyan üzeneteket vagy hozzászólásokat írnak, amiket figyelmen kívül hagynak, és ez elriaszthatja őket a további együttműködéstől.
Ha úgy döntesz, hogy használod közösségi média fiókodat a praxisod számára, ügyelj rá, hogy legyen valaki a csapatodban, aki felel azért, hogy minden tevékenységre időben és gondosan reagáljon. A páciensek vagy lehetséges páciensek kérdéseire való gyors válaszadás segít megoldani az aggodalmakat, növeli az ismertséget, és javítja az új ügyfelek szerzésének esélyeit.
Pro tipp: Rendszeres időközönként ellenőrizd a közösségi média fiókjaidat, és állíts be értesítéseket, hogy ne maradj le egyetlen hozzászólásról vagy üzenetről sem. Használj barátságos és professzionális hangnemet, és mindig tartsd szem előtt a páciensek igényeit és aggodalmait. A páciensek vagy lehetséges páciensek kérdéseire való gyors válaszadás segít megoldani az aggodalmakat, növeli az ismertséget, és javítja az új ügyfelek szerzésének esélyeit. Ezen kívül, a pozitív visszajelzések és a közösségi média aktivitás növelheti a praxisod online jelenlétét és hitelességét.