1. Fogorvos marketing tipp: rövid videók gyártása
Mostanság mindenhol rövid videókat láthatsz, és sokan, köztük te is, használhatják ezt a menő trendet a marketingben. Ezek a videók általában egy percnél rövidebbek, ami pont jó arra, hogy felkeltse az emberek figyelmét a TikTok, Instagram és YouTube Shorts közösségi platformokon.
Ha rövid videókat szeretnél csinálni a saját marketingedben, akkor azt mondhatom, hogy a lényegre törő és segítőkész tartalmak a nyerők. Próbálj ki olyan dolgokat a videókban, amik felhívják magukra a figyelmet, és ne késlekedj a lényegre térésben, hogy a nézők könnyen megértsék, amit üzenni szeretnél – ez a 2023-as fogorvos marketing trend egyik kiemelkedő része.
De ne felejtsd el, hogy fontos az adatvédelem és az etikai szabályok betartása. Sose mutasd meg mások arcát vagy nevét engedély nélkül, és csak olyan tanácsokat adj, amik egyértelműek és nem zavarók.
2. Fogászati reakciók videók a fogorvos marketing keretein belül
A reakcióvideók egyszerűen arról szólnak, hogy valaki reagál valamire egy videóban. Lehetnek meglepetés, szórakozás vagy kommentár céljából. Az elmúlt években sok
A reakcióvideókat közvetett marketingeszközként is használhatod. Nem kell feltétlenül reklámozni a szolgáltatásaidat, egyszerűen szórakozhatsz a közönséggel, miközben hasznos tanácsokat adsz nekik.
3. Google Helyi szolgáltatás hirdetései: pro fogorvos marketing tipp
2023-tól már te, mint fogorvos is jelentkezhetsz a Google Helyi szolgáltatás hirdetéseinek futtatására. Eddig a HIPAA által szabályozott vállalkozások nem tehették ezt meg, de mostantól a fogorvosi praxisok kivételt képeznek, és részt vehetnek az LSA-kban. (Google Local Service ads)
Az LSA segít abban, hogy a praxisod az első helyen jelenjen meg a keresőmotorok találati listáján, amikor valaki a te régiódban keres fogorvost. Ráadásul ezekért a hirdetésekért nem kattintásonként kell fizetni, hanem egy leadenkénti díjat kell fizetned. Ez azért jó, mert ez a hirdetési forma kevésbé versenyképes, így könnyebben uralhatod a helyi keresőmotorok találatait.
4. Írj rövid cikkeket: fogorvos marketing fontos része
Az oldaladon megjelentetett cikkek remek eszközök arra, hogy beszélj a pácienseiddel, megoszd a szakértelmedet, és növeld a webes forgalmat a SEO segítségével. Nem kell, hogy a cikkek hosszúak és bonyolultak legyenek. Rövid, 450-600 szavas cikkek is tökéletesek lehetnek ahhoz, hogy gyorsan válaszolj a páciensek gyakori kérdéseire, vagy bemutass egy-egy praxis siker storyt.
5. Válaszolj a közösségi média felületeiden a kommentekre és üzenetekre
Ne hanyagold el a fogorvos marketing ezen fontos részét se – ugyanis, ezt sokan el szokták felejteni. Lehet, hogy úgy tűnik, hogy válaszolsz és kapcsolatot teremtesz azokkal, akik felkeresik a rendelődet, de sok cég létrehoz közösségi média fiókokat, majd hanyagolja azokat. Ennek eredményeként a potenciális ügyfelek olyan üzeneteket vagy hozzászólásokat írnak, amiket figyelmen kívül hagynak, és ez elriaszthatja őket a további együttműködéstől.
Ha úgy döntesz, hogy használod közösségi média fiókodat a praxisod számára, ügyelj rá, hogy legyen valaki a csapatodban, aki felel azért, hogy minden tevékenységre időben és gondosan reagáljon. A páciensek vagy lehetséges páciensek kérdéseire való gyors válaszadás segít megoldani az aggodalmakat, növeli az ismertséget, és javítja az új ügyfelek szerzésének esélyeit.