YouTube fejlesztés, vagy inkább rombolás?
A Google megerősítette, hogy valóban tervezik a reklám felületek javítását, áttervezését. Sajnos ez viszont nem nekünk, felhasználóknak fog kedvezni, hanem az anyacégnek. A jelenlegi reklámrendszer nem hoz elég bevételt a Youtube-nak, veszteségesen működik ezért a már régóta pletykált előfizetéses rendszert fogják használni.
YouTube Kids és a YouTube Music
A nyár folyamán, több fronton is megváltozik a videó megosztó portál. Június 15-től jön a YouTube Kids és a YouTube Music is. Azt viszont nem árulták el, hogy mikortól tervezik bevezetni a reklámmentességet, valamint, hogy pontosan mennyibe is fog kerülni, ha el szeretnénk tűntetni a zavaró és csúnya reklámokat a videókról. A hírek szerint a reklámokból bejövő összeg 55 százalékát a csatorna tulajdonosa kapja meg a nézettség fényében, ez a megoldás hasonlít a mostanira.
Végeztesd el céged marketing auditját velünk, készíttess magadnak komplex, mindenre kiterjedő marketing stratégiát, így megtudhatod milyen, amikor ömlik az Internetről az ajánlatkérés! Saját tulajdonú milliós látogatottságú online magazinjaink és több, mint 1,5 millió Facebook követőnk segítségével segítünk neked is nagyra nőlni! Kérd ajánlatunkat itt!
Elvérzik a YouTube a Facebook-al szemben?
Ez a fordulat elég meglepő, a Youtube részéről hiszen úgy érzem ismét rossz irányba mennek. Az elmúlt években nem igazán láttunk olyan újítást, ami felhasználóbarát megoldásokat kínált volna, sőt egyre bonyolultabb, átláthatatlanabb a felület. A Facebook videó részlege nagy erőkkel fegyverkezik a YouTube ellen, trónfosztásra készülnek és ha a jelenlegi király így folytatja, akkor gyorsan átadhatja a helyét a kék ellenfélnek.
Szerző: Simon Roland, marketing tanácsadó