AMP - Fizetni kell majd a Youtube-ért

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Hivatalos: Fizetős lesz a YouTube!
2015/04/09

Rengeteg cikket és találgatást olvastunk az utóbbi időben, hogy mit kezd magával az állítólag veszteségesen működő videó megosztó óriás. Úgy tűnik, hogy megszületett a „bravúros” megoldás. Még több reklámot kapunk az arcba…

KÖVESS MINKET

FACEBOOKON

 

YouTube fejlesztés, vagy inkább rombolás?

A Google megerősítette, hogy valóban tervezik a reklám felületek javítását, áttervezését. Sajnos ez viszont nem nekünk, felhasználóknak fog kedvezni, hanem az anyacégnek. A jelenlegi reklámrendszer nem hoz elég bevételt a Youtube-nak, veszteségesen működik ezért a már régóta pletykált előfizetéses rendszert fogják használni.

 

YouTube Kids és a YouTube Music

A nyár folyamán, több fronton is megváltozik a videó megosztó portál. Június 15-től jön a YouTube Kids és a YouTube Music is. Azt viszont nem árulták el, hogy mikortól tervezik bevezetni a reklámmentességet, valamint, hogy pontosan mennyibe is fog kerülni, ha el szeretnénk tűntetni a zavaró és csúnya reklámokat a videókról. A hírek szerint a reklámokból bejövő összeg 55 százalékát a csatorna tulajdonosa kapja meg a nézettség fényében, ez a megoldás hasonlít a mostanira.

 

Végeztesd el céged  marketing auditját velünk, készíttess magadnak komplex, mindenre kiterjedő marketing stratégiát, így megtudhatod milyen, amikor ömlik az Internetről az ajánlatkérés! Saját tulajdonú milliós látogatottságú online magazinjaink és több, mint 1,5 millió Facebook követőnk segítségével segítünk neked is nagyra nőlni! Kérd ajánlatunkat itt! 

 

Elvérzik a YouTube a Facebook-al szemben?

Ez a fordulat elég meglepő, a Youtube részéről hiszen úgy érzem ismét rossz irányba mennek. Az elmúlt években nem igazán láttunk olyan újítást, ami felhasználóbarát megoldásokat kínált volna, sőt egyre bonyolultabb, átláthatatlanabb a felület. A Facebook videó részlege nagy erőkkel fegyverkezik a YouTube ellen, trónfosztásra készülnek és ha a jelenlegi király így folytatja, akkor gyorsan átadhatja a helyét a kék ellenfélnek. 

 

Szerző: Simon Roland, marketing tanácsadó

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mond el mennyire!

Szavazatok száma: 75

Átlagos értékelés: 4.8




Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2024.11.30-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.

*egy éves megrendelés esetén


Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.