Így változik a Facebook szabályzata és az adatkezelésre vonatkozó pontok 2015. január 01.-től
Ma mindenki kapott egy üzenetet a Facebooktól, melyben felhívják a figyelmedet az új felhasználási feltételekre, melyeket el KELL fogadnod. Melyek ezek, és mit jelentenek számodra? Elmondjuk!
A
Facebook nemrég közleményt adott ki, melyben felhívja a felhasználók figyelmét a szabályzat változására. A szabályzatot automatikusan minden felhasználó elfogadja, aki január 01. után a Facebook-on megtalálható, így érdemes vele kicsit jobban megismerkedni.
Ez a változtatás kiterjed a felhasználási feltételekre, az adatfelhasználási- és a cookie-kra vonatkozó szabályozásra is. Amit te ebből észre fogsz venni, hogy a Facebook oldaladon olyan hirdetések fognak megjelenni, amelyek személyre szabottak (online viselkedésalapú hirdetések): az általad használt alkalmazások és webhelyek alapján válogat majd a Facebook rendszere. Ezt ellensúlyozandó a beállításokban több olyan pont is lesz, ahol ezt a funkciót szabályozhatod – tehát a fő szempont a frissítésben az adatvédelmi beállítások fejlesztése, jobbá tétele.
A változásokat és a hirdetésekkel kapcsolatos beállítási lehetőségeket tárgyaljunk most
cikkünkben.
Többet szeretnél tudni a Facebook marketingről? Szeretnéd tudni, hogyan lehet az Internetből igazán hatékonyan "pénzt csinálni"? Gyere el tanfolyamainkra, 16 év tapasztalatával mi biztosan neked is tudunk segíteni! Kattints ide most!
Facebook adatvédelem
A felhasználók nagy arányban érdeklődtek az iránt, hogy a Facebook hogyan jut hozzá, és hogyan használja fel adatait. Ezt magyarázandó a Facebook Adatvédelmi alapismeretek oldalt a közösségi háló kibővíti, megmagyarázva a változások lényegét, és tippeket adva a felhasználáshoz, beállításokhoz.
Ez a leírás megmutatja, hogyan rendelkezhetsz a Facebook-on információid felett. Többek között olyan beállításokról van szó, mint például a megjelölések eltávolítása, az ismerősök törlése, a letiltás, valamint a bejegyzésekhez célközönségek hozzáadása. Ennek segítségével elérheted, hogy posztjaid csak azok az emberek lássák, akikkel azt valóban szeretnéd megosztani.
Használd ki a Facebook frissítéseket, és szabd személyre a beállításokat!