A marketing világa az elmúlt évtizedek során többet változott, mint a kereskedelem történetében korábban bármikor. Az internet megjelenése, majd később az okoseszközök elterjedése új módszerek kifejlesztésére és alkalmazására kényszerítette a kereskedőket, ideértve természetesen az étteremtulajdonosokat is.
Az ügyfelek ma már egyre ritkábban foglalkoznak a nyomtatott, „kézzelfogható” médiával, de más offline csatornák (például televízió) népszerűsége is folyamatosan csökken, különösen a fiatalabbak körében. Az emberek manapság már szinte mindent az interneten, leggyakrabban okostelefonokon keresztül intéznek, így ha egy kereskedő releváns szeretne maradni, akkor kénytelen lesz lépést tartani ezekkel a rohamosan érkező technológiai újításokkal és trendekkel.
Egy ilyen trend például a közösségi Wi-Fi módszer is, amelyet az éttermek bármilyen más létesítménytípusnál egyszerűbben és hatékonyabban használhatnak ki.
Szeretnéd tudni, milyen marketing stratégiát javasolnánk mi a Te cégednek? 1998-óta gyűjtjük a tapasztalatokat, több mint 500 cégnél dolgoztunk már ki hatékony, jól működő online marketinget. Marketing auditunkon megtudhatod, mit csinálnak jól, mit rosszul marketingeseid. A tapasztalatok alapján rövid és hosszú távú online marketing stratégiát dolgozunk ki Neked, melyet ha akarsz megvalósítasz magad, ha akarod, segítünk. Kattints ide, és vedd fel velünk a kapcsolatot most!