AMP - Étterem weboldal készítés: növeld éttermed sikerét online! Lépj most, és tedd vonzóvá weboldaladat vendégeid számára!

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Étterem weboldal készítés: 5 titok a konverzió növeléséhez
2024/06/21
Novák Anna

Az étterem weboldalának elkészítése nem csak egy egyszerű online névjegykártya létrehozását jelenti. Ez egy stratégiai eszköz, amivel új vendégeket vonzhatsz, és hűséges törzsvendégeket nyerhetsz. Ezért fontos, hogy az étterem weboldalának tartalmát a közönség igényeihez igazítsd. Most megmutatom, hogyan teheted ezt meg 5 egyszerű, de hatékony módszerrel.

IRATKOZZ FEL

CSATORNÁNKRA

 

1. Tegyél kiemelt helyre egy jól látható menü gombot éttermed weboldalára

 

Manapság az emberek felgyorsult életet élnek, és senki sem szeretné az idejét azzal tölteni, hogy a weboldaladon keresgéljen. Az egyik legfontosabb dolog, amit megtehetsz, hogy a menü gombot jól látható helyre teszed. Nem elég, ha csak bemutatod az éttermedet, ha növelni szeretnéd az eladásaidat, szükséged van egy online rendelési rendszerre is.


Ha beépítesz egy online rendelési rendszert, az ügyfelek könnyedén böngészhetnek az online menüben, és egyszerűen leadhatják rendeléseiket. Kövesd az alábbi lépéseket az online rendelések fogadásának megkezdéséhez:


1.    Iratkozz fel egy online rendelési rendszerre, és egészítsd ki az éttermed profilját alapvető információkkal.
2.    Hozz létre egy finom menüt, és tedd közzé a webhelyeden.
3.    Töltsd le a rendelés-felvevő alkalmazást iOS vagy Android rendszeren, és máris bővítheted vállalkozásodat!


Egy jól látható menügomb jelentősen növeli a konverziós arányt, hiszen a legtöbb ügyfél azzal a céllal érkezik a weboldaladra, hogy online rendelést adjon le. A legjobb eredmény érdekében a menü gombot helyezd a bal felső sarokba, a hajtás felett, és gondoskodj arról, hogy a szöveg nagyobb legyen, mint a többi, és a gomb színe kontrasztban legyen a háttérrel.


2. Adj hozzá egy asztalfoglalás gombot éttermed webodlalához


Az étterem weboldalán a menü gomb után a következő legfontosabb elem az asztalfoglalás gomb. Ha valaki meg akarja látogatni az éttermedet, biztos akar lenni abban, hogy könnyedén tud asztalt foglalni. Nincs szükség felesleges telefonhívásokra, amelyek hibákhoz vezethetnek.


Lehetővé teheted, hogy az ügyfelek bárhonnan asztalt foglalhassanak néhány kattintással a webhelyeden. Ezt megteheted egy asztalfoglalási rendszer telepítésével, amely biztosítja, hogy az asztalfoglalás gombot közvetlenül a menü gomb mellé helyezd, hogy jól látható legyen.


3. Tájékoztasd a látogatókat a szállítási területekről éttermed weboldalán


A szállítási térkép hozzáadása az étterem weboldalához két fontos célt szolgál:


1.    Segít az ügyfeleknek könnyen megtalálni az éttermedet, különösen akkor, ha az nehezebben megközelíthető helyen van. A térkép megmutatja a pontos helyet, és a környező tereptárgyak és vállalkozások alapján könnyebben odatalálnak.
2.    Előzi meg a kellemetlenségeket azáltal, hogy a kezdőlapon feltünteti a szállítási területeket és a szállítási költségeket. Képzeld el, hogy egy ügyfél már kiválasztotta a menüből az ételeket, de csak fizetéskor derül ki, hogy nem esik a szállítási területbe. Ez frusztráló élmény, amit elkerülhetsz a megfelelő információk feltüntetésével.
4. Emeld ki az éttermi promóciókat a megrendelések értékének növelése érdekében


Az éttermi weboldal tartalmának létrehozásakor az a cél, hogy ne csak rendeljenek az emberek, hanem többet is rendeljenek. Ennek egyik egyszerű módja, ha vonzó promóciókat kínálsz az online menüben és a webhelyen.


Még ha az ügyfél csak böngészik is, egy nagyszerű promóció – mint például ingyenes szállítás, ingyenes desszert vagy 15% kedvezmény – meggondoltathatja magát. Az online rendelési rendszer beépített promóciós moduljával könnyedén hozzáadhatsz nagyszerű ajánlatokat az online menü tetejére.


5. Étterem weboldal készítés: hozz létre egy „Rólunk” részt a márkád megerősítésére


Egy „Rólunk” rész hozzáadása az éttermi webhely tartalmához segít az ügyfeleknek jobban megismerni a vállalkozásodat, értékeidet és ételeidet. Ez nem csak a SEO szempontjából előnyös, hanem segít kapcsolatot teremteni a vendégekkel, és megerősíti a márkádat.


Íme néhány tipp egy meggyőző „Rólunk” rész létrehozásához:


1.    Legyen rövid és tömör: Az emberek figyelme manapság rövid, ezért törekedj arra, hogy három bekezdésnél ne legyen hosszabb a bemutatkozás.
2.    Kulcsszavak használata: A kulcsszavak természetes beillesztése a leírásba segít a Google keresési eredményeiben előkelőbb helyen megjelenni.
3.    USP kiemelése: Az egyedi eladási javaslat (USP) egy rövid mondat, amely leírja, miért különleges az éttermed. Győződj meg róla, hogy ez szerepel a „Rólunk” részben is.
4.    Ételek kiemelése: Az emberek az ételek miatt látogatják a weboldalt, ezért mesélj a sztárételekről és arról, miért érdemes megkóstolni őket.


Ezekkel az egyszerű, de hatékony lépésekkel nemcsak látogatókat vonzhatsz az éttermed weboldalára, hanem hűséges ügyfelekké is alakíthatod őket. Ne feledd, a legjobb online ügyfélélmény megteremtése a cél, amiért az emberek újra és újra visszatérnek hozzád. A Marketing Professzorok is ezt vallják, hiszen az ügyfélélmény javítása és a tartalom optimalizálása a siker kulcsa.


Természetesen egy hatékony marketing stratégia felépítése nem egyszerű feladat. Ha segítségre van szükséged, fordulj hozzánk bizalommal! Szakértőink segítenek abban, hogy weboldalad a lehető legjobb eredményeket érje el, és éttermed sikeresen növekedjen az online térben. Lépj velünk kapcsolatba!

étterem marketing Honlapkészítés Marketing stratégia vendéglátás és turizmus marketing

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mond el mennyire!

Szavazatok száma: 1

Átlagos értékelés: 5.0




Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2024.11.30-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.

*egy éves megrendelés esetén


Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.