Az éttermi marketing elsődleges célja, hogy minél több látogató érkezzen az adott vendéglőbe. Azonban sokan nem tudják, hogy mégis hol kezdjék el hirdetni fogadójukat, étkezdéjüket, bárjukat, stb.
A közösségi média lehetővé teszi, hogy többen megismerjék éttermünket és meggyőződjenek róla, hogy el kell látogatniuk hozzánk. A keresőoptimalizálással szemben a közösségi média marketing ugyan nem hoz olyan mértékű online konverziót, mint a Google találati listáján való jó szereplés, de az étterem megismertetésre, mint online PR eszköz, kiváló. Íme néhány tipp, amik segíthetnek hatékonyabban használni a közösségi média eszközeit.
Még több vendéget szeretnél, jó lenne több rendezvényhelyszín ajánlatkérés is? Úgy érzed, az éttermed megérdemelné a hírnevet, amivel most még nem rendelkezik? A legjobb helyen jársz! Auditáljuk éttermed online marketing kommunikációját, és megalkotjuk cégspecifikus, egyedi marketing stratégiádat. Természetesen a megvalósításban is segítünk! Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints IDE!