Ez természetesen a digitális eszközök széleskörű elterjedésének köszönhető, azonban ez a rohamos technológiai fejlődés kétélű fegyver a marketingesek számára, ugyanis amilyen sok új lehetőséget kínál a fogyasztók elérésére, legalább olyan sok kérdést is előidéz. Többek között olyanokat, hogy milyen marketing csatornákat érdemes használni, és hogy mennyit érdemes befektetni ezekbe.
Habár a válasz cseppet sem olyan egyszerű, mint a kérdés, egy biztos: az e-mail marketing gyakran elhangzik majd, ha ilyen téren egy profi tanácsát kéred ki. Hogy miért? Mert az elmúlt évtized során az e-mail marketing mutatta a legnagyobb (38x) megtérülési arányt.
Az e-mailek biztosítják a legjobb megtérülési arányt:
De miért is érdemes rögtön az e-mailekhez nyúlni, ha az ember új terméket vagy szolgáltatást jelent be, vagy esetleg új vevőket szeretne szerezni? Mert az e-mailek nem csak a megtérülési arány, hanem az újonnan szerzett ügyfelek számát tekintve is magasan az olyan népszerű marketing eszközök felett jár, mint például a Facebook.
Az email 40%-kal több ügyfél bevonzására képes
Mindez persze szép és jó, és nagyon izgalmasan is hangzik, azonban sok minden változott az elmúlt tíz év során, és ha te is szeretnél lépést tartani a rohanó technológiával és digitális marketing versennyel, akkor tudnod kell, hogy manapság mi fán terem az e-mail marketing. Az alábbi öt szabály kiváló alapot ad ehhez!