egyszeri ajánlat
Az egyszeri ajánlat definíciója
Egy olyan marketing stratégia, amelynek célja intenzív nyomást gyakorolni a lehetséges vásárlóra, hogy az azonnal vásároljon valamit. Az egyszeri ajánlatok lényege és legalapvetőbb, legfontosabb része, hogy a látogató tiszta és egyértelmű figyelmeztetést kap arról, hogy kizárólag ez az egy lehetősége adódik egy termék megvásárolására, és ha most visszautasítja az ajánlatot, akkor soha többé nem élhet majd ezzel a lehetőséggel.
Az egyszeri ajánlat definíciója
Egy olyan marketing stratégia, amelynek célja intenzív nyomást gyakorolni a lehetséges vásárlóra, hogy az azonnal vásároljon valamit. Az egyszeri ajánlatok lényege és legalapvetőbb, legfontosabb része, hogy a látogató tiszta és egyértelmű figyelmeztetést kap arról, hogy kizárólag ez az egy lehetősége adódik egy termék megvásárolására, és ha most visszautasítja az ajánlatot, akkor soha többé nem élhet majd ezzel a lehetőséggel.
Mikor találkozhatunk egyszeri ajánlattal?
Az egyszeri ajánlatokat „Köszönjük vásárlását” típusú üzenetek mellett szokás feltüntetni, miután egy látogató megvásárolt egy terméket, feliratkozott egy hírlevélre, vagy regisztrált a webhelyre.
