Az elmúlt évek, sőt, már az elmúlt egy-két évtized során minden valamirevaló cégtulajdonos tapasztalta a változásokat, amelyeket a megfékezhetetlen digitális forradalomnak köszönhettünk. Hogy e változások pozitívak, vagy negatívak voltak-e hatásukat tekintve, az egy másik eszmefuttatás témája, annyi azonban biztos, hogy drasztikusan csökkent a hagyományos marketingformák (nyomtatott média, televízió, stb.) hatalma ebben az egyre digitalizálódó világban.
Manapság már szinte senkinek nincs otthon telefonkönyve – és a TV-műsor újságok is kezdenek kimenni a divatból. Az interneten minden gyorsabban és frissebben elérhető, mint bármilyen nyomtatott médium formájában. Hasonló a helyzet a TV-vel is – egy felmérés szerint az 50 év alatti korosztály tagjainak közel fele gyakorlatilag elérhetetlen a televíziós sugárzáson keresztül, mert egyre kevesebben néznek TV-t, legalábbis a hagyományos formában. De miért is néznének, ha az interneten minden akkor, és olyan formában található meg, ami ezerszer kényelmesebb számukra, és nincs műsorhoz kötve?
Habár ezek a marketingformák még nem törlődtek el teljesen (és a közeljövőben valószínűleg nem is fognak), 2018-ban az egyetlen ésszerű döntés az internetre költöztetni marketingtevékenységeid nagy részét. A következőkben felsorolunk néhány nyomós indokot, amelyek mind emellett szólnak.