A digitális marketing világa egy örökké változó tájhoz hasonlítható, ahol a technológia, design, kreativitás és funkcionalitás napról-napra megújulnak és egyre fejlettebbé válnak. Az ember úgy érezheti, hogy minden egyes nap feltűnik valami új „játékszer,” amivel a marketing szakemberek és/vagy a fogyasztók kedvükre szórakozhatnak, amíg másnap egy újabb forradalmian egyedi funkció elavulttá nem teszi a tegnap sztárjait.
Elég csak egy évet visszautazni az időben és néhány pillantást vetni 2016 újításaira – a Snapchat egy sokkal tekintélyesebb média- és reklámplatformmá vált, a digitális videó (főleg az élő közvetítésekkel) soha nem látott eredményeket ért el, ráadásul a 3D-s technológia is magabiztos léptekkel halad előre.
Az ember a megannyi változást elnézve eltűnődik azon, hogy 2017-ben vajon mi mindenre számíthatunk?
Habár több újítással is találkozhattunk már az év eddigi felében, most a chatbot marketinget emeljük ki a számos újszerű marketing és reklámlehetőség közül. Lássuk, hogy miként terjedhet el a későbbiekben a mesterséges intelligencia a reklámok világában is.