AMP - Marketing és reklám szívből

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

A világ legnehezebb munkájára pályáztak – Az év eddigi legmeghatóbb reklámjában találták magukat
2014/04/15
Máté Balázs és Szóró Ákos, online marketing tanácsadó

A Cardstore nevű amerikai, üdvözlőlapokban utazó cég tette közzé a következő videót, ami valószínűleg az elkövetkezendő hetek legsikeresebb és legtöbbet megosztott videója lesz – szerintünk. Ha megnézed, valószínűleg te is ezen a véleményen leszel.

KÖVESS MINKET

FACEBOOKON

Valós állásinterjú – Hamis állás

A cég –nem saját nevében – álláshirdetést adott fel számos újságban és az interneten is, amelyre több százan jelentkeztek. 24 munkakeresővel interjúztattak meg, amely során szembesítették őket a munka részleteivel. Többek között 135 óra munka vár hetente azokra, akik elvállalják a munkát, nincs szünet, ebédidő is alig, ráadásul az év minden napján készenlétben kell állni. És még valami, fizetés sincs a munkáért. Egyesek már elég hamar, mások csak a követelmények felsorolása után kezdenek kételkedni a dolog hitelességében. Sokakat az se győz meg, amikor az interjúztató elárulja, hogy több millióan töltik be pozíciót. Többet nem is árulunk el, először nézd meg a videót:
 
 
 
Némi angol tudás nem árt a videó lényegének felfogásához, de eláruljuk, a betöltendő pozíció az anyukáké. Igen, édesanyának lenni nehéz, fáradságos dolog, amiért pénzbeli juttatás sem jár. Ezzel a húzással a Cardstore megalkotta az év videóját, és ezt nem csak saját imázsának terjesztése miatt, hanem, hogy felhívja a világ figyelmét a közelgő anyák napjára, és arra, mennyire is fontos és sokszor alul értékelt az anyukák munkája. Bármit is teszel, legyen az a munkád vagy a marketinged, akkor leszel igazán sikeres és boldog, ha azzal nem csak a saját zsebed megtömése a célod, hanem az is, hogy az embereknek valami jót adj, valamiben előre segítsd a világot. Mi is ilyen marketing és üzleti stratégiát javasolunk Neked! 
 
 

Komplex online marketing szakértői kezekben: 15 év tapasztalat, szakképzett apparátus, 1,3 millió Facebook rajongó, keresőoptimalizálási kutatás egyetemi szinten. Kérd ajánlatunkat ide kattintva! 

 

 
Persze lehet, hogy közben sikerül növelniük az üdvözlőlap eladásaikat, de a hanyatló társadalmi értékek világában sikerült felnyitni sokunk szemét. Ha nem is veszel tőlük üdvözlőlapot, gondolj édesanyádra te is a közelgő anyák napján. 
 

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mond el mennyire!

Szavazatok száma: 95

Átlagos értékelés: 4.8




Ajánlatkérés

Több vásárlót szeretnél? Több vendéget szeretnél? Több ügyfelet szeretnél? Hatékonyabb marketinget szeretnél? Megalkotjuk tökéletes marketing stratégiádat, 2024.11.30-ig történő megrendelés esetén ennek díját elengedjük*.

*egy éves megrendelés esetén


Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok online marketing ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet, mint online marketing tanácsadó. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta

Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.