Immáron 9 éve figyeljük a magyarországi vendéglátó helyek online marketing kommunikációjának és ezen belül weboldalainak fejlődését. Anno, amikor 2008-ban az egészségügyi online marketing tanácsadás mellett a vendéglátás és turizmus marketing vált az egyik fő irányzatunkká még nagyon kevés volt a keresőoptimalizált gasztronómiai weboldal. Azóta online marketing tanácsokkal láttuk el a tejes Eventrend csoportot (Salon étterem, New York Cafe, Városliget Cafe, Dunyha étterem, BRKLYN, PRE-GO, Symbol, Akadémia Klub, Bohém Étterem MÜPA stb.) és neki láttunk a Zsidai csoport online kommunikációjának fejlesztésének is. Ezek mellett több, független étteremnek is segíteni tudtunk. A konverziókra folyamatosan optimalizálva fejlesztettük weboldalaikat és a kommunikáció teljes palettáját. Ezen tapasztalataink alapján 6 tippben mutatjuk, mit kell tenned, ha éttermedbe új vendégeket szeretnél csábítani.