A digitális korszak lehetővé tette a szállodák és üdülőhelyek számára, hogy az interneten is bővíthessék ügyfélbázisukat. Számos létesítmény alkalmaz e célból harmadik félként működő online utazási irodákat (OTA), szobafoglalási rendszereket, és habár ezek fontos részét képezik egy szálloda marketingstratégiájának, a maximális profit érdekében elengedhetetlen, hogy a saját erőforrásaikat is mozgósítsák a közvetlen foglalások reményében.
Szerencsére az interneten manapság több lehetőség nyílik erre a vendéglátásban működő létesítmények számára, mint valaha, ráadásul az online marketingeszközöket a legapróbb butikszállodáktól kezdve a nemzetközi láncóriásokig bárki igénybe veheti.
Nem állítjuk, hogy nincs szükség az utazási irodák (OTA = booking.com, Szállás.hu, Trivago stb.) segítségére, de ha szeretnéd fellendíteni szállodád vagy üdülőhelyed közvetlen foglalásainak számát (kikerülve ezzel a közvetítői díjakat), akkor ideje, hogy mélyebben is belevesd magad a szállodamarketing rejtelmeibe! A következő tippek ebben hivatottak segíteni. Amennyiben szeretnéd, hogy ebben mi legyünk a segítségedre, kérd ajánlatunkat MOST!