A PPC, azaz pay per click (kattintásonkénti fizetés) vagy ahogy a legnagyobb szolgáltató a Google után hívják, az AdWords, egy kifejezetten hatékony online marketing technika. Működési elve egyszerű: ahogy azt a neve is sugallja, a hirdető félnek akkor kell fizetnie a Google-nak, valahányszor egy felhasználó rákattint a hirdetésére. Természetesen ilyen szolgáltatást nem csupán a Google nyújt, most azonban erről lesz szó.
Az AdWords hirdetések nagy előnye, hogy jól célozható, tehát szűrhető, hogy mely felhasználók számára jelennek meg. Ez biztosítja, hogy csak olyan emberek láthassák a hirdetéseket, akik (jó eséllyel) érdeklődnek a hirdetett tartalom iránt.
Persze egy sikeres PPC kampányt nem lehet 5 perc alatt összedobni, és habár nem eget rengetően nehéz feladatról van szó, érdemes tisztában lenni az alapokkal, mielőtt az ember egyáltalán megkísérelne összeállítani egyet. Amennyiben ugyanis nem jól állítod be AdWords kampányodat, az inkább csak viszi a pénzt, mint segít. Most kilenc egyszerű tippet és tanácsot hoztunk a PPC kampányokról – érdemes átolvasni!