1. Ismerd meg a szöveges hirdetések formátumát!
A Bing, a Yahoo és a Google hirdetései is különböző szöveges formátumúak, így tartsd be a szabályokat minden keresés végrehajtása előtt.
2. Optimalizáld az URL-t a hirdetésben!
Az URL-ben szöveges hirdetések találhatóak, ezért győződj meg arról, hogy azok kapcsolódjanak a termékhez, vagy szolgáltatáshoz és ne ütközzön a kiadó által meghatározott követelményekkel.
3. Tartalmazzon célzott kulcsszavakat a hirdetés!
Használj kulcsszavakat a címsorban és a szövegben egyaránt, ezáltal segítve hirdetésed megjelenését a keresési eredmények között.
4. Használj helyi kulcsszavakat!
A honlapod, blogod mindig tartalmazzon geo-specifikus kulcsszavakat, így a közösségi médián keresztül könnyebben magadhoz csábíthatod a fogyasztókat.
5. Használj nagybetűt a címben!
A nagyobb betűk felhívják a figyelmet egy hirdetésre, de semmiképp ne vidd túlzásba őket!
6. Mindig tartsd frissen a honlapodat!
2017-ben furcsán mutat a honlapodon a 2014-es felirat. A kinézet mellett folyamatosan változhatnak a webes szabványok, így úgy tudsz sikeres lenni, ha folyamatosan naprakészen tartod a honlapod.
7. A honlapod legyen mobilbarát!
Az előző évek felmérései szerint a mobiltelefonról történő keresések 80%-a végződött vásárlással. Ha a weboldal nem mobilbarát, akkor ez a réteg kimarad.
8. Készíts üzleti blogot!
A blogolás és az üzlet legjobb barátok. Az üzleti blog elkészítésével és fenntartásával növelheted az oldalakon a SEO-t, plusz ennek segítségével bizonyítani tudod a tudásodat és szakértelmedet.
9. Legyél jelen a térképen!
Különösen fontos a fogyasztók szempontjából, hogy megtaláljanak olyan alkalmazásokon keresztül, mint a Google Maps és az Apple Maps, és ne csak akkor, amikor kulcsszavakra keresnek rá. Nagyon fontos, hogy a térképen pontos cím, telefonszám és a pontos adatok szerepeljenek.
10. Töltsd ki a céged adatait!
A Yelp egy optimális hely, hogy minden információt tárolj a kisvállalkozásodról. A működési óráktól kezdve, az üzleti típusú fizetési lehetőségeken át, egészen a parkolási információkig, ez egy nagyszerű módja, hogy segítsen a fogyasztóknak megtalálni a vállakozásodat.