A keresőmotorokban való rangsorolás lehet a siker vagy épp a kudarc kulcsa. Ez nem túl meglepő, ha figyelembe vesszük, hogy milyen fontos eszközzé is vált számunkra az internet, és hogy milyen gyökeresen megváltoztatta életünket az azonnali információelérés.
Érdekel két letaglózó adat? A Google-on naponta négymilliárd keresést végeznek a felhasználók, és az első öt találat kapja a kattintások 65%-át. A legtöbb felhasználó nem is lapoz tovább a második találati oldalra, inkább beír valami mást a keresőbe. A fizetett hirdetések nem helyettesíthetik az organikus találatokat, ugyanis 10-ből 8 felhasználó szándékosan figyelembe sem veszi őket.
Nem csoda tehát, hogy elképesztő verseny folyik az ilyen előkelő pozíciókért – egyre több cég eszmél rá, hogy a sikerhez vezető út tartalommarketing-kövekkel van szegélyezve. Az organikus helyezésekért (és kattintásokért) folyó küzdelem intenzív és kíméletlen – ezért is olyan fontos mélyen belevetned magadat a keresőoptimalizálás, vagyis a SEO világába. Versenytársaid szüntelenül dolgoznak rajta, hogy leelőzzenek a Google találatai között (ha még nem tették meg).
Persze az interneten rengeteg SEO tippet olvashatsz (akár nálunk is - https://www.matebalazs.hu/seo-cikkek.html), de az ilyesfajta cikkek gyakran ugyan azokat a tanácsokat hasznosítják újra és újra. Most olyan tippeket gyűjtöttünk össze, amelyeket nem emlegetnek elég gyakran a keresőoptimalizálás világában.