A leghatékonyabb hashtagek az Instagramon, amik mágnesként vonzzák a kedveléseket

Kérje ajánlatunkat, kattintson!
Főoldal > A leghatékonyabb hashtagek az Instagramon, amik mágnesként vonzzák a kedveléseket

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

A leghatékonyabb hashtagek az Instagramon, amik mágnesként vonzzák a kedveléseket


2018/12/27
Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Melyek a legjobb hashtagek az Instgaramon? Egy helyen a TOP 100 #hashtag, melyet a legtöbben használnak és keresnek az Instagramon, ezekkel érhetsz el a legtöbb likeot!

 A leghatékonyabb hashtagek az Instagramon, amik mágnesként vonzzák a kedveléseket

Az Instagram bármelyik e-kereskedő arzenáljának nagyszerű eszköze lehet. Akár egy többmilliós forgalmú üzletet vezetsz, akár most nyílt meg webáruházad, ez a felszínen egy egyszerű képmegosztó alkalmazásnak tűnő platform rengeteget segíthet üzleted bővítésében.

 

Az Instagram használata ingyenes, és ha az ember kicsit közelebbről is megismerkedik vele, akkor rájön majd, hogy meglepően ideális termékek népszerűsítésére, új ügyfelek beszerzésére, és a meglévők megtartására is.

 

2018 nyarán a platform elérte az egymilliárd aktív havi felhasználót, ami már önmagában elég meggyőző bizonyíték, hogy megéri foglalkozni vele. Az Instagramon rengeteg embert lehet elérni, méghozzá költséghatékony módon.

 

Ebben segítenek a hashtagek. Mi pedig abban, hogy több Insta követőd legyen. Kérd ajánlatunkat itt:

 

Ajánlatkérés



 

Marketing konzultáció és audit

Mik azok a hashtagek, és hogyan segíthetnek webáruházamnak?

A hashtagekkel már biztosan találkoztál, hiszen a legtöbb közösségi platformon (Twitter, Facebook, Instagram, stb.) előszeretettel használják őket a felhasználók. Ezek azok a #kettőskereszttel #ellátott #szavak, amiket mind a bejegyzésekben, mind a hozzászólásokban megtalálhatsz.

 

A hashtagek célja a különböző tartalmak kategorizálása – amikor rákattintasz egyre, akkor a platform felsorolja neked az összes olyan nyilvános tartalmat, amiben az adott hashtaget használták. Ez a funkció különösen fontos az olyan platformokon, ahol nincsenek különálló csoportok (ilyen az Instagram is) – a hashtagek segítségével a felhasználók könnyedén rátalálhatnak azokra a tartalmakra, amik érdeklik őket.

 

Ez teszi olyan hasznossá és fontossá a hashtageket. Az egyszerű kategorizálásnak köszönhetően a hashtagek a következőkben segíthetik webáruzáhadat az Instagramon:

 

Több kedvelést vonzanak be

Azok az Instagram felhasználók, akik érdeklődnek egy bizonyos terület, vagy témakör iránt, általában olyan hashtagekre keresnek rá, amik kapcsolódnak ezekhez az érdeklődési körökhöz. Logikus, ugye? A hashtagek segíthetnek, hogy tartalmaid az ilyen érdeklődő felhasználók elé is eljussanak, hogy azokon keresztül értesüljenek márkádról, és megismerkedhessenek vele.

 

Több követőt szerezhetsz velük

A fenti logikát követve, ha valaki érdeklődik egy bizonyos témakör vagy terület iránt, akkor egyértelmű, hogy olyan fiókokat keresnek, amiket követhetnek a platformon. A hashtagek használatával kibővítheted eléréseidet. A legtöbb új követőd nagy valószínűséggel e címkéken keresztül talál majd rád az Instagramon, és ha látják, hogy fiókod sok hasonló képet tartalmaz, akkor jó eséllyel követnek majd.

 

Több értékesítést bonyolíthatsz le vele

Persze egy nagyobb követőbázis és több kedvelés nem hoz kézzelfogható hasznot, de a megfelelő hashtagek használatával vásárlókat, ügyfeleket is szerezhetsz a platformon. Meglepően sokakat késztet vásárlásra, ha meglátnak egy mutatósan prezentált terméket az Instagramon.

 

A hashtagek tehát elengedhetetlenek a márkaépítéshez!

 

Hogy találd meg a legjobb Instagram hashtageket?

Tisztáztuk tehát, hogy mik azok a hashtagek, hogyan működnek, és miért hasznosak – a kérdés most az, hogy hol találhatóak a legjobb hashtagek, amiket érdemes alkalmaznod bejegyzéseidben.

 

Érdemes megjegyezni, hogy webáruházként, vagy márkaként mindenképpen ajánlott egy saját, egyedi hashtaget alkotni, amit még senki nem használ az Instagramon, és elhelyezni azt minden bejegyzésedben. Ez az egyetlen olyan hashtag, amit minden bejegyzésedben érdemes használni, függetlenül attól, hogy milyen a tartalma.

 

Ha azonban olyan hashtageket szeretnél, amik kedveléseket, követőket, és ügyfeleket szerezhetnek neked, akkor több lehetőséged is van.

 

Hashtag-eszközök

Számos olyan ingyenes eszközt találhatsz az interneten, ami segít hashtageket keresni egy vagy több megadott témakör, vagy terület alapján, de némelyiknek akár egy-egy tetszőleges szót is megadhatsz, ha ahhoz kapcsolódó címkékre vagy kíváncsi.

 

Ez utóbbit kínálja az All-Hashtag is – elég csak megadni egy szót (a magyar szavaknál kerüld a ragozást), és kiválasztani, hogy a legjobb (top), véletlenszerű (random), vagy élő (live) hashtagekre vagy-e kíváncsi.

 

Kutatás az Instagramon

Valójában magát az Instagramot is érdemes használni. Ha látsz egy olyan képet, ami tartalmilag kapcsolódik sajátjaidhoz, akkor nézd meg, hogy milyen hashtageket használ, és meríts ötletet azokból.

 

Van-e bármilyen korlát az Instagram hashtagek körül?

Az Instagramon egy bejegyzés nem tartalmazhat többet 30 hashtagnél. Emiatt azonban nem kell aggódni, hiszen általában messze nincs szükség ennyi hashtagre (vagy akár ennek a felére), bármilyen tartalomról is legyen szó.

 

A limitre azért van szükség, mert ezzel elkerülhető a kulcsszóhalmozásból származó spam a platformon (legalább is egy bizonyos mértékben).

 

Valójában még ha 100 hashtaget is lehetne használni az Instagramon, akkor is jól meg kellene válogatnod, hogy melyeket írod bele bejegyzésedbe. Habár az ember azt hinné, hogy mindig érdemes több hashtaget használni, valójában ez árthat fiókodnak az úgynevezett aktivitási arány miatt (tehát hogy milyen gyakran foglalkozik egy felhasználó a tartalmaiddal). Az Instagram algoritmusáról részletesen ITT írtunk.

 

Melyek a legjobb hashtagek az Instagramon?

Érdemes megjegyezni, hogy temérdek magyar felhasználó is van a platformon, de legtöbbjük előszeretettel használ és keres rá a legnépszerűbb angol címkékre is.

 

Sokan követnek továbbá külföldi fiókokat, melyek általában angol hashtagekkel (is) kiegészítik bejegyzéseiket, és ezeken keresztül a te tartalmaidhoz is eljuthatnak majd az érdeklődők.

 

Persze nem muszáj az itt felsorolt hashtageket használni, és mindig ügyelned kell arra, hogy csak olyan címkéket írj bejegyzésedbe, amik kapcsolódnak annak tartalmához!

 

Íme minden idők legnépszerűbb 100 hashtagje az Instagramról.

1.    #love
2.    #instagood
3.    #photooftheday
4.    #fashion
5.    #beautiful
6.    #happy
7.    #cute
8.    #tbt
9.    #like4like
10.  #followme
11.   #picoftheday
12.   #follow
13.   #me
14.   #selfie
15.   #summer
16.   #art
17.   #instadaily
18.   #friends
19.   #repost
20.   #nature
21.   #girl
22.   #fun
23.   #style
24.   #smile
25.   #food
26.   #instalike
27.   #likeforlike
28.   #family
29.   #travel
30.   #fitness
31.   #igers
32.   #tagsforlikes
33.   #follow4follow
34.   #nofilter
35.   #life
36.   #beauty
37.   #amazing
38.   #instamood
39.   #instagram
40.   #photography
41.   #vscocam
42.   #sun
43.   #photo
44.   #music
45.   #beach
46.   #followforfollow
47.   #bestoftheday
48.   #sky
49.   #ootd
50.   #sunset
51.   #dog
52.   #vsco
53.   #l4l
54.   #makeup
55.   #f4f
56.   #foodporn
57.   #hair
58.   #pretty
59.   #swag
60.   #cat
61.   #model
62.   #motivation
63.   #girls
64.   #baby
65.   #party
66.   #cool
67.   #lol
68.   #gym
69.   #design
70.   #instapic
71.   #funny
72.   #healthy
73.   #night
74.   #tflers
75.   #yummy
76.   #flowers
77.   #lifestyle
78.   #hot
79.   #instafood
80.   #wedding
81.   #fit
82.   #handmade
83.   #black
84.   #pink
85.   #일상
86.   #blue
87.   #work
88.   #workout
89.   #blackandwhite
90.   #drawing
91.   #inspiration
92.   #home
93.   #holiday
94.   #christmas
95.   #nyc
96.   #london
97.   #sea
98.   #instacool
99.   #goodmorning
100. #iphoneonly

 

Hashtagek az Instagram Történetekben

Az Instagram Stories-ban, vagyis Történetekben is elhelyezhetsz kattintható hashtageket. Az Instagram Történetek segítenek némi életet és interakciót vinni az egyébként statikus profilodba – ezzel pedig az aktivitást is javíthatják.

 

Egy történetben különböző matricákat (sticker) lehet elhelyezni, illetve hashtageket is. Itt aztán bármelyik legfontosabb hashtaget megjelenítheted, ami leginkább kapcsolódik az adott történethez. Akik a történetedet nézik, azok rákattinthatnak a címkére, amivel lényegében egy keresést indítanak az összes olyan tartalomért, miben szerepel az.
 

Instagram SMM

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mond el mennyire!




Ajánlatkérés



Marketing konzultáció és audit
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Keresőmotor

Mi az a keresőmotor és milyen keresőmotorok vannak? Az...

Hirdetés átkattintás

Amikor valaki egy hirdetésre kattint. Ez a mérőszám nem feltétlenül képes megmutatni egy...

Hírcsoport

A hírcsoport egy online üzenetek küldésére létrehozott csoport, amelyhez több felhasználó...

Hiperhivatkozás

A gyakran csak „linkként” ismert hiperhivatkozások lehetővé teszik, hogy rájuk kattintva a...

Kereskedelmi hirdetés

Ezek a hirdetések a Google és a Bing találatai oldalain is megjelennek a találatok feletti...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.