Máté Balázs online marketing tanácsadó- kapcsolat, Marketing Professzorok Kft.

Kérje ajánlatunkat, kattintson!
Főoldal > Ajánlatkérés

Máté Balázs és a Marketing Professzorok


Online marketing és PR tanácsadás egyetemi alapokon, 19 év gyakorlati tapasztalattal Máté Balázs és a Marketing Professzorok

Egyetemi előadóként, doktori dolgozatomat online marketingről írva sokan gondolhatnák, hogy elméleti tudós vagyok. Ennek ellentmond az a kb. 730 vállalkozás, melynél az elmúlt 14 évben, mint tanácsadó dolgoztam, és vittem sikerre marketing stratégiákat. Ezek között multinacionális nagyvállalatok, mint a GSK (GlaxoSmithKline), az Abbott gyógyszergyár, állami cégek és szervezetek, mint az OVIT Zrt. az MVM Zrt. vagy a Magyar Pandémiás Bizottság, középvállalatok, mint a Vista Utazási Irodák, a Bond Zrt vagy a Symbol Budapest, a Boscolo Hotel - New York Kávéház, Magyar Tudományos Akadémia klubja és több 100 kisvállalkozás is szerepelnek.

Csapatommal a Marketing Professzorokkal marketing stratégiára alapuló teljes körű marketing tanácsadói szolgáltatást nyújtunk ügyfeleinknek. Ezek részleteiről, mikéntjéről, árairól személyesen adunk tájékoztatást, amennyiben az alábbi formon bejelentkezel nálunk! 

 

Ezen az oldalon naponta keletkező tapasztalataimból adok ingyenes ízelítőt olvasóimnak. Ha szeretnél ezekről azonnal értesülni, iratkozz fel hírlevelemre, vagy kövess a Facebookon!

 

Amennyiben fel szeretnéd venni velünk a kapcsolatot, kérlek, töltsd ki az alábbi formot!

 

Egyéb kapcsolati adatok:

Cím: 2100 Gödöllő, Kossuth u. 13.

Adószám: 73554529-2-33

Telefon: 06-70-332-7224

 

 

 

 

 

Ajánlatkérés





Vissza a főoldalra

Marketing konzultáció és audit
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Digitális Marketing Tölcsér

A Digitális Marketing Tölcsér jelentése Azt a folyamatot jelenti, amely során a cégek...

Elfogadható spamjelentés-arány

Mit is jelent az elfogadható spamjelentés-arány? Az elfogadható spamjelentés-arány az az...

Indexelés

Az indexelés az olyan „jelentőséggel bíró” kulcsszavak automatikus összegyűjtése,...

Fejléc

A HTML fejléc és alcímek kulcsfontosságú szerepet játszanak a keresőmarketingben (SEM),...

Aldomain

Az aldomainek, vagy altartományok olyan domainek, amelyek egy fődomain részét képezik. A...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.