Az online marketing tanácsadás körében a következőkkel foglalkozunk: keresőoptimalizálás, AdWords tanácsadás, tartalommarketing, közösségi média marketing, stb.

Kérje ajánlatunkat, kattintson!
Főoldal > Mire NE kérj ajánlatot és mire IGEN?!

Mire NE kérj ajánlatot és mire IGEN?!


Ha egy valóban sikeres, sikert (üzletet, vevőket stb.) generáló online marketing stratégiát szeretnél, nem kell mást tenned, mint végigolvasnod ezt az oldalt! Bár jelen weboldal nem az online marketing ügynökség, a Marketing Professzorok weboldala, mégis, mint alapító, röviden bemutatom tevékenységünk lényegét.

 

Mire NE kérj ajánlatot és miért?!

Ha a következő felsorolásból csak egy valamire szeretnél ajánlatot kérni NE tedd:

 

 

Rengeteg ilyen ajánlatkérés érkezik hozzám: Kérem, segítsenek weboldalam keresőoptimalizálásában. Kérem, vállalják el cégcsoportunk Facebook oldalainak vezetését stb. NEM vállaljuk!

 

MIÉRT nem, ha ilyen típusú munkákat sok száz cégnek végeztünk, végzünk ma is? Mert szakmailag nem megalapozott elvállalni és elkezdeni egymagában egy AdWords kampányt, vagy vezetni egy Facebook oldalt. Szívesen végezzük ezeket a munkákat is, HA mindezt egy jól kidolgozott marketing stratégia részeként tehetjük.

 

Ha arra kérsz fel bennünket, végezzük el céged online marketing auditálását, mondjuk meg, mely marketing eszközök javítását és fejlesztését látjuk fontosnak kutatásaink és évtizedes gyakorlati tapasztalatunk alapján, majd az ezekből alkotott online marketing stratégia kivitelezésében vállaljunk szerepet, akár csak némely részfeladat erejéig is, akkor azt nagy örömmel elvállaljuk! Ilyenkor lehetünk biztos abban, hogy elégedett leszel velünk és az online marketinggel, hiszen tudjuk, ez hoz neked eredményt, üzletet.

 

Nem ragaszkodunk mi ahhoz, hogy mindent mi végezzünk, de mivel az online marketingben minden mindennel összefügg, részfeladatokat csak az egész ismeretében, azzal összehangolva lehet jó szívvel elvállalni. Ha nem végzel közösségi média marketinget, nem lehet soha jó a keresőoptimalizálásod, SEO nélkül nem lesz igazán hatékony az AdWords önmagában, és mindez semmit sem ér a folyamatos tartalommarketing és a linkmarketing nélkül, mely ezeknek az alapját képezi.

 

 

 

Mire KÉRJ ajánlatot?

Online marketing tanácsadás

 

Ha szeretnél vevőket, konverziókat AKKOR keress meg minket! Ebben szívesen segítünk. Az egészet egy marketing audit elvégzésével kezdjük, mely kiterjed céged teljes online marketing kommunikációjára, az eszközök átvizsgálásán keresztül az erőforrásokon át a kommunikációs feladatokat végzők munkájára. Az audit alapján egy írásos audit jelentés valamint egy online marketing stratégiát kapsz, melyben részletesen dokumentálva vannak a feladatok, a várható eredmények és az ezekhez szükséges erőforrások. Nos tehát, ha vevőt, konverziót szeretnél, akkor KÉRJ tőlünk ajánlatot most, ide kattintva!

 

Online marketing oktatás, konferencia, előadás

 

Szívesen adunk ajánlatot előadások megtartására, online marketing oktatásra. Ezen belül is preferáljuk az online marketinget komplexen bemutató előadásokat, melyek arról szólnak, hogy aktuálisan hogyan lehet a legtöbbet kihozni egy-egy szegmens komplex online marketing stratégiájából, de természetesen szívesen vállalunk részterületeket is. Ilyen lehet például egy-egy marketing eszközről szóló előadás, mint mondjuk a közösségi média marketing oktatás (LinkedIn, Facebook, Instagram stb.).  Tartok előadásokat gyakran magyar és nemzetközi konferenciákon, egyetemeken, de magán oktatásokat cégek munkatársainak is.

 

Oktatásra, előadásra kérd ajánlatunkat itt!

Legfrisebb cikkek:

Vissza a főoldalra

Facebook Hatékony honlapüzemeltetés Honlapkészítés Marketing stratégia Online marketing SEO, keresőoptimalizálás SMM

Marketing konzultáció és audit
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Közösségi média

Az online média olyan formája, ahová a tartalmak első sorban...

Link álcázás

A link álcázás a hivatkozások eltakarását jelenti,...

Szöveges hirdetés

Mit jelent pontosan a szöveges hirdetés, azaz a Text Ad? Olyan online...

Bérleti lista

Mi is az a bérleti lista? A bérleti lista egy nem ajánlott email marketing technika – a...

Partner hivatkozás

A partner hivatkozás, vagy partner link egy egyéni hivatkozás, amely két...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.