Online marketing cikkek, hírek: keresőoptimalizálás, online marketing stratégia, közösségi média marketing az online marketing tanácsadó tollából.

Kérje ajánlatunkat, kattintson!
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás > Online Marketing

Online Marketing

Online marketing cikkek, hírek: keresőoptimalizálás, online marketing stratégia, közösségi média marketing az online marketing tanácsadó tollából.

Az online marketing gyorsan változik, a közösségi média marketing, a keresőoptimalizálás és vele együtt a tartalommarketing is átalakul 2018-ban. Mutatjuk, hogyan!

2017/10/24 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

7 technológiai online marketing trend, amelyek nagyot szólnak majd 2018-ban

Az online marketing gyorsan változik, a közösségi média marketing, a keresőoptimalizálás és vele együtt a tartalommarketing is átalakul 2018-ban. Mutatjuk, hogyan!
Marketing trendek 2017-ben – mire érdemes odafigyelni 2018-ban?

2017/10/22 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Marketing trendek 2017-ben – mire érdemes odafigyelni 2018-ban?

Az online marketing változásai közismertek, nem csak a SEO és a közösségi média terén, de a teljes kommunikációban is. Mit tapasztaltunk ebben 2017-ben és mi várható 2018-ra?
A keresőoptimalizálás vagy a közösségi média marketing (Facebook, Instagram, Youtube) hozza-e a több vásárlót, konverziót weboldaladnak? Példákon keresztül mutatjuk!

2017/10/21 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

SEO vagy közösségi média? Mi kell Neked?

A keresőoptimalizálás vagy a közösségi média marketing (Facebook, Instagram, Youtube) hozza-e a több vásárlót, konverziót weboldaladnak? Példákon keresztül mutatjuk! 
Mi az az USP és hogyan használd az online marketingben?

2017/10/06 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Mi az az USP és hogyan használd az online marketingben?

Hogyan tud egy kis cég a keresőoptimalizálás kreatív erejével a nagy cégektől látogatókat elcsenni? Mi az az USP, és hogyan kell ezt az online marketingben érvényesíteni?   
Hogyan lehetsz sikeres a szakmádban? Mi kell ahhoz, hogy üzletileg is profitálj a „nevedből”? Mi kell ahhoz, hogy elismert szakemberré válj? A személyes branded építése!

2017/09/29 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A személyes brandépítés 5 lépése

Hogyan lehetsz sikeres a szakmádban? Mi kell ahhoz, hogy üzletileg is profitálj a „nevedből”? Mi kell ahhoz, hogy elismert szakemberré válj? A személyes branded építése!
A szállodamarketing vagy hotelmarketing hangsúlya áttevődött az online marketing irányába. De melyek azok az eszközök, melyeket leginkább megéri használni? Mutatjuk!

2017/09/27 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Professzionális szállodamarketing tippek 2018

A szállodamarketing vagy hotelmarketing hangsúlya áttevődött az online marketing irányába. De melyek azok az eszközök, melyeket leginkább megéri használni? Mutatjuk!
12 hatékony módszer a visszafordulások és konverziók arányának javítására

2017/09/25 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

12 verhetetlen módszer a visszafordulások és konverziók arányának javítására

Az online marketing lényege a konverzió, a vásárló, a páciens. Egészségügyi marketingben végzett tanácsadói munkánk során a cikkben leírtak kellenek ezek növeléséhez.   
Ha ingatlan ügynökséget vezetsz, tudnod kell, a hatékony online marketing mindennél fontosabb számodra az ügyfélszerzésben. Mutatjuk, mi kell hozzá!

2017/09/04 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

5 ingatlanmarketing tipp ügynököknek

Ha ingatlan ügynökséget vezetsz, tudnod kell, a hatékony online marketing mindennél fontosabb számodra az ügyfélszerzésben. Mutatjuk, mi kell hozzá! 
Online marketing
Marketing konzultáció és audit
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Z-Index

Mi az a z-index?   A CSS z-index tulajdonságával...

CPA hálózat

Egy CPA kampány egy hirdetőből és egy közvetítőből áll. A CPA hálózatok lehetővé...

Témamodellezés

Egy olyan SEO stratégia, amelyet akkor szokás használni, amikor egy oldal...

Linkfarm

A linkfarmok lekezelő kifejezések olyan linkgyűjtő webhelyekre, amelyek számos,...

Ezine hirdetés

Ezine hirdetéseknek nevezzük az ezine-ek fizetett hirdetéseket tartalmazó szekciójában...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.