Online marketing cikkek, hírek: keresőoptimalizálás, online marketing stratégia, közösségi média marketing az online marketing tanácsadó tollából.

Kérje ajánlatunkat, kattintson!
Főoldal > Fa struktrúrájú kategorizálás > Online Marketing

Online Marketing

Online marketing cikkek, hírek: keresőoptimalizálás, online marketing stratégia, közösségi média marketing az online marketing tanácsadó tollából.

A cikkben egy amerikai példát mutatunk be arról, mi kell ahhoz, hogy személyes márkádat hatékonyan építsd fel. Az online marketing tanácsadó válaszol.

2017/07/24 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A személyes márkaépítés négy kulcsfontosságú része

A cikkben egy amerikai példát mutatunk be arról, mi kell ahhoz, hogy személyes márkádat hatékonyan építsd fel. 
9 online marketing trend, amelyek tarolnak 2017-ben

2017/07/19 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

9 online marketing trend, amelyek tarolnak 2017-ben

Az online marketing világa évről-évre változik. A tartalommarketing és a keresőoptimalizálás továbbra is vezető pozíciót képvisel a stratégiák között – a jó minőségű, releváns és friss tartalom továbbra is értékes marad, de...
7 tipp a sikeres szállodamarketing kampányokhoz

2017/07/18 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

7 tipp a sikeres szállodamarketing kampányokhoz

Ma már nem kérdés, hogy a hotel marketingben az online marketing 99%-os szerepet játszik. Szeretünk szálodákkal foglalkozni, hiszen gyors sikereket érünk el, és az online mérési eszközök segítségével egyértelműen bizonyítható, hogy a siker...
Hogyan lesz a marketingre fordított pénzből vásárló? Megmutatjuk!

2017/07/13 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Hogyan lesz a marketingre fordított pénzből vásárló? Megmutatjuk!

Sokan nem értik, hol hoz üzleteket a marketing, és a PR. Sokan lemondanak ezekről a hatékony eszközökről, mert nem értik, miért nincs belőlük azonnal pénzük. Pedig ha ezt tudnák....
A/B tesztelés kezdőknek: bevezetés az alapokba

2017/07/12 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

A/B tesztelés kezdőknek: bevezetés az alapokba

Szeretnéd tudni, melyik hirdetés variációd a jobb? Nem tudod eldönteni, melyik beállítás jobb az AdWords-ben? Segít az A/B tesztelés! Mutatjuk, hogyan csináld! 
Mi az a chatbot marketing és miért válik egyre aktuálisabbá?

2017/06/26 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Mi az a chatbot marketing és miért válik egyre aktuálisabbá?

Webáruházad, éttermed vagy egyszerűen csak vállalati honlapod van? A Chatbot marketing kifejezést neked is meg kell ismerned, és lassan alkalmaznod kell! Mutatjuk, mi az! 
Hogyan használd az AdWords-öt 2017-ben, mi köze a PPC hirdetéseknek a keresőoptimalizáláshoz, melyek a legfontosabb tudnivalók? Az online marketing tanácsadó válaszol.

2017/06/19 - Máté Balázs, online marketing tanácsadó

5 tipp és trükk a Google AdWords használatához 2017-re

Hogyan használd az AdWords-öt 2017-ben, mi köze a PPC hirdetéseknek a keresőoptimalizáláshoz, melyek a legfontosabb tudnivalók? Az online marketing tanácsadó válaszol.
Vásárlási döntés meghozása

2017/03/14 - Mb.

Hányszor kell elérned a fogyasztót, mielőtt vásárlási döntést hozna?

Marketingesek, cégvezetők és cégtulajdonosok is szeretnének tisztában lenni azzal, hogy hányszor kell a fogyasztókat elérni hirdetésekkel, mielőtt meghozzák a végleges vásárlói döntéseket. Néhány tanulmány szerint elég háromszor...
Online marketing
Marketing konzultáció és audit
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

BTL

Mi az a BTL marketing kommunikáció, mit jelent, mikor használjuk?  Az angol Below The...

linkmarketing

Mi is az a linkmarketing? Akkor beszélünk linkmarketingről, ha egy oldal kiteszi a...

Cikkgyűjtő oldal

Egy olyan oldal, amelyen külön kategóriákba sorolt és rendezett cikkek kerülnek...

Facebook Újracélzás

A Facebook újracélzás lehetővé teszi, hogy a weboldaladat korábban meglátogató...

Video Streaming

A videó streamelés az a módszer, amellyel egy élőben közvetített, vagy egy előre rögzített...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.