Üzemeltesd hatékonyan honlapod! Tanfolyamunkon megtanulhatod a keresőoptimalizálás, a közösségi média és a fizetett hirdetések használatát az alapoktól a haladó trükkökig!

Kérje ajánlatunkat, kattintson!
Főoldal > Tanfolyamok > Kisvállalati online marketing alapozó tréning

Kisvállalati online marketing alapozó tréning

Hatékony honlap-üzemeltetés az alapoktól a legprofibb trükkökig: fizetett hirdetések, keresőoptimalizálás, közösségi média marketing

Induló tanfolyamok

Jelenleg nem indul tanfolyam.

Alapozó tréningünkön megmutatjuk neked, mit is jelent a hatékony honlap-üzemeltetés, a kiváló online marketing 2018-ban! Az egyetemen is ezt tanítjuk, ideje lenne, hogy a vállalkozók is megtanulják: nem egy-egy marketing eszközre kell koncentrálniuk, stratégiában kell gondolkodnia minden cégnek!      


Szükségem van online marketingre! De tudod egyáltalán mit is akarsz?


Online marketing. Ha cégtulajdonos vagy, céget irányítasz, vagy marketingesként dolgozol akkor ez a két szó meghatározó céged életében. De azzal, hogy mit takar, és mennyire komplex, nem biztos, hogy tisztában vagy. Hisszük, hogy néhány óra, de még 52 is kevés ahhoz, hogy olyan komplex tudásra tegyél szert, mellyel az online marketingben rejlő lehetőségeket a jövőben egyedül kiaknázhasd. Auditunk során szakembereink több hétig vizsgálják partnereink online jelenlétét, így alkotva meg online stratégiájukat. Ezen a tréningen nem várjuk el, hogy te is képes legyél erre, de azt garantálni tudjuk, hogy átfogó képet kapsz majd az online marketing eszközeiről és azok felhasználási lehetőségeiről.

 

Kiknek érdemes eljönnie online marketing tréningünkre?

  • KKV szektorok marketing vezetőinek
  • Egy-egy projektért felelős brand managereknek multinacionális cégek alkalmazásában
  • Marketingért felelős cégvezetőknek
  • Kis-és középvállalkozások vezetőinek
  • Neked, ha teljes egészében ránk bíznád a céges marketing ügyeket
  • Bárkinek, aki lépést szeretne tartani az online marketing folyamatos változásaival, és megismerné a legújabb trendeket
 

Nem árulunk zsákbamacskát! Nem mondjuk azt, 

… hogy a tréning után képes leszel egyedül egy komplett online marketing stratégiát létrehozni, 
… hogy képes leszel egyedül komplett kampányokat tervezni és kivitelezni,
… hogy ezentúl az összes keresőoptimalizálási technikát hatékonyan fogod alkalmazni, 
… hogy a keresők találati listájának elején fogsz szerepelni, 
… hogy több ezer követőd lesz Instagramon,
… hogy megrendelőid, ajánlatkéréseid száma azonnal növekedni fog.

 

Erre egyetlen tanfolyam sem képes, hiszen az online marketing egy olyan összetett és folyamatosan változó ága a marketingnek, melyet eredményesen és hatékonyan csak folyamatos kutatás mellett lehet végezni. Mi 15 éve futattunk egyetemi szinten marketing kutatásokat, melyeket a gyakorlatban tesztelünk, ezekről is lesz szó. Költséges kutatások, melyeket multik finanszíroznak meg, a magyar valóságban a gyakorlati életben kipróbálva, értehetően megfogalmaza jutnak el most hozzád. Több mint 300 cégen kipróbált és eredményesen alkalmazott, naponta fejlődő stratégiákról beszélünk hatékony honlap-üzemeltetés címszóval.

 

Amit garantálni tudunk :

  • Bevezetünk az online marketing komplex rendszerébe.
  • Feltárjuk az összefüggéseket, melynek segítségével választ kapsz a miértekre.
  • Megismertetünk a keresőoptimalizálás jelentőségével, hasznával.
  • Elmondjuk melyek azok az alapvető technikák melyek a SEO alappillérei.
  • Eláruljuk miért olyan fontos a tartalommarketing.
  • Bevezetünk az online hirdetési rendszerek világába.
  • Elmondjuk, miért kikerülhetetlen a közösségi platformok alkalmazása.
  • Néhány tippet és trükköt is elárulunk amelyek nálunk beváltak.
  • Gyakorlati példákat mutatunk be.

 

A tanfolyam után képes leszel

… komplexen átgondolni jelenlegi és leendő online marketing stratégiádat,
… feltárni stratégiád jelenlegi hibáit és hiányosságait,
… meghatározni az elérhető célokat és a szükséges eszközök körét,
… szakmai alapon dönteni amikor tanácsadót vagy honlpafejlesztőt fogsz választani.

 

Dióhéjban:

Hatékony internetes jelenlét

Az internet marketing szerepe napjainkban
Az online jelenlét hatékonyságának alapjai – mit, miért, hogyan
Az online PR céljai és eszközei
Online marketing célja és eszközei
Online marketing feladatai

Online marketing eszközök

Keresőmarketing - SEM
Keresőoptimalizálás - SEO
Linkmarketing
Külső fórumokon való jelenlét
Social Media Marketing

Google alkalmazások, hirdetéskezelő, elemző és
értékelő szoftverek

Webes marketing szövegek lényege
A jó marketing szöveg
Gyakorlati példák

Webszöveg írás
 

Mitől hatékony egy honlap?
Látogatottság növelés eszközei, módszerei, céljai
TIP (totális internetes jelenlét)

Webdesign, webergonómia

Webdesign trendek
Mobil web
Akadálymentes weboldal
Design fontossága
Honlap struktúra
Látogatóvezetés
Kutatások, usability

Keresőoptimalizálás

SEO mint marketing eszköz
SEO a gyakorlatban 
SEO alkalmazása

 

Kisvállalati Online Marketing Alapok Tréning

 
Időpont : 2018.október 31.
Ár : 19.900 Ft 
Létszám : maximum 30 fő
Helyszín : Pólus Irodaház
Időbeosztás : 9:00 - 14:00
 
 
 
 
*Részvételedet a jelentkezés elküldésével és a
tréning díjának elutalásával biztosíthatod!
2100 Gödöllő, Kossuth Lajos utca 13. 3. em. 41.
2100 Gödöllő, Kossuth Lajos utca 13. 3. em. 41.
2018-11-07
2018-11-07
Máté Balázs
19900
Marketing konzultáció és audit
Kövess minket
Iratkozz fel!
Naprakész online marketing tippek és esettanulmányok
Marketing szakszótár

Microsite

Egy oldal weboldal, amelynek sajátos célja van, és egy cég vagy online...

podcast

Mi is az a podcast? A podcast egy digitálisan rögzített hangfelvétel, amely tartalmazhat...

Hírlevél

A hírlevél egy tájékoztató, ismeretterjesztő célú levél, amelyet egy e-mail lista...

Jövedelemforrás

A jövedelemforrás minden olyan tevékenység, amely jövedelem...

Directory

Egy olyan keresőszolgáltatás, ahol különböző jellegű weboldalak (például bizonyos...
Online marketing tanácsadó 1998-óta

Diplomáim megszerzése után nem tudtam eldönteni, hogy a tudományos pályán maradjak, vagy helyezzem marketing iránti érdeklődésemet üzleti alapokra. Legyen hát a kettő együtt, gondoltam. Levelezőn kezdtem neki a marketing doktori elvégzésének, oktattam az egyetemen, közben megalapítottam a Marketing Professzorok BTL Kommunikációs ügynökséget. Az eltelt időszakban több, mint 500 KKV és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjában játszottam szerepet. A kutatást sem adtam fel, csapatommal egy olyan marketing kommunikációs stratégiát építettünk fel, mely keresőoptimalizálás (SEO), Social Media Marketing és tartalommarketing (publishing) alapokon szinte minden iparágban eredményesen és költséghatékonyan bevethető. Amennyiben eljutottál már oda, hogy tudod, a Ti cégeteknél is egy ilyen hatékony marketing kommunikációs stratégiára van szükséged, kérd ajánlatunkat! Ha még nem érzed az Internet elsöprő erejét, olvasgasd cikkeinket - de tudom, egyszer így is eljön a Te időd!

Online marketing tanácsadó 1998-óta
Online marketing tanácsadás

Az online marketing nem egyezik meg az offline marketinggel. Egészen másak a reakcióidők, a reakciók, az eszközök. Legyen szó kisvállalkozásról vagy egy gyógyszergyár több brandjéről, az eddig bevált sales és marketing nem adaptálható az online világra. Nem elég egy cégbemutatkozó, sőt nem elég egy jól megírt marketing szöveg sem. Az Interneten nem csak a potenciális vevőknek írunk, a keresőmotorokat és az Internetezők szokásait is figyelembe kell vennünk. Ha viszont ezeket eltaláljuk, elkapunk egy fonalat mely akár olyan ingyenes reklámot hozhat cégünknek, amely annyi emberhez jut el, amennyit a hagyományos eszközök segítségével nem is remélhetünk. Mi kell ehhez? Keresőoptimalizálás? Közösségi média marketing? Tartalommarketing? Egy kreatív ötlet és sok-sok tapasztalat, na és mindenek előtt egy jól kidolgozott marketing stratégia! 

Online PR és Publishing

Az online marketing mellett a Publishing és az online PR is része egy komplex marketing stratégiának. Gyógyszergyáraknál dolgozva megtanultam, mi az, ha az embert nem csak a kőkemény és tőkeerős konkurencia akarja megfektetni, feljelenteni, elgáncsolni, hanem a hatóságokkal és a média ellenszelével is harcolni kell. Sok olyan projektben vettem rész, ahol még csak látszódnia sem szabadott annak, hogy mit akarunk eladni, mégis konkrét eladási számokat vártak a multinacionális vállalat központjában az online PR vagy a Publishing hatására. Hibázni nem lehet, mert a konkurencia és a hatóságok szeme ránk szegeződik, a legkisebb félrelépésre is milliós büntetéseket várhatunk. Mégis rekordokat döntöttek az eladás-növekedési számok!

Online marketing előadások, oktatás és kutatás

A Gödöllői Szent István Egyetem Marketing Intézetének oktatójaként nem csak a diákok képzésében, de az elméleti kutatásokban is részt veszek. Doktori (PHD) munkám is online marketing témában készül. Az egyetemi kutató munka és a Marketing Professzorok Kft. mindennapi éles gyakorlati munkája során olyan tapasztalatokat szerezhetek, amelyet kevesen ma Magyarországon. Az élvonalbeli, EU-s forrásokból is támogatott elméleti egyetemi kutatás és az üzleti élet könyörtelen kihívásainak kombinációja hatékony és a konkurencia előtt járó tudást ad. Ezeket nem csak diákjaimnak, hanem nemzetközi marketing konferenciákon kutató társaimnak is igyekszem átadni, de ügyfeleimnél a mindennapi gyakorlatban is sikerrel alkalmazom. Keresőoptimalizálás, Facebook marketing, AdWords kampányok, LinkedIn és sorolhatnám azokat a vállalati tanfolyamokat, amelyeket tartottam az elmúlt években, kihelyezve vállalatoknál.

SEO tanácsadás, saját kutatás alapján

A SEO a komplex online marketing leghatékonyabb eszköze. A keresőoptimalizálás megítélése egy kis időre megrendült a közösségi média marketing felületek kialakulásával, amióta azonban azokon egyre inkább csak fizetett hirdetésekkel lehet nagy eléréseket produkálni, a SEO ismét vezeti a költséghatékony online marketing eszközök listáját. A keresőoptimalizálás azonban nem egy állandó rendszer, a Google algoritmusainak folyamatos változása a korábban jól prosperáló weblapok látogatottságát dönti rommá. Ahhoz, hogy naprakészek legyünk a SEO minden kis trükkjével, folyamatosan figyelnünk kell a nemzetközi irodalmat, valamint saját kísérleteket beállítva ellenőrizzük - vagy megdöntjük az onnan származó állításokat. A megszerzett tudást keresőoptimalizálási tanácsadásunk során alkalmazzuk ügyfeleink weboldalain.